چهار دیدار سرنوشت ساز / روسونری مدعی می ماند؟

میلان چهار بازی سرنوشت ساز و مهم در پیش رو دارد که نقش زیادی در مدعی ماندن این تیم ایفا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ قرمز و مشکی پوشان شهر میلان امسال به دنبال این هستند تا پس از سال ها جام قهرمانی سری آ را به ارمغان بیاورند. میلانی ها که تا بدین جای کار نیز عملکرد خوبی داشته اند چهار دیدار دشوار و سرنوشت ساز را در پیش روی خود دارند که اگر بتوانند از این بازی ها سربلند خارج شوند می توان آنها را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در نظر گرفت.

میلان در فصل جدید نیز مانند سال گذشته در بازی های ابتدایی بسیار خوب ظاهر شد و با برد های پیاپی که به دست آورد به همراه ناپولی در بالای جدول سری آ جای گرفت اما طبق روال فصل گذشته چند باخت و نتایج ضعیف سبب شد تا تیم های پایین تر خودشان را به این تیم برسانند و رسیدن به مقام قهرمانی را برای میلان دشوار کنند. 

شاگردان استفانو پیولی در دیدار این هفته خود باید به مصاف اودینزه پایین جدولی بروند. میلانی ها اگر می‌خواهند در صدر جدول بمانند راهی جز برد در این دیدار نخواهند داشت.

هرچند روسونری در یکی دو هفته اخیر با پیروزی هایی که کسب کرده خودش را به صدر جدول رسانده اما به دلیل چند نتیجه ضعیفی که در هفته های قبل گرفتند تیم آبی و مشکی پوش همشهری را در نزدیکی خود می بیند. 

میلانی ها که پس از سال ها غیبت در لیگ قهرمانان بالاخره در این فصل موفق شدند در این بازی ها حاضر شوند از روی بدشانسی در گروه مرگ این رقابت ها قرار گرفتند و در رقابت با تیم های لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو در رده چهارم جدول قرار گرفتند و از دور مسابقات کنار رفتند. هرچند که میلان در گروه سختی قرار داشت اما آخر شدن در گروه سبب شده است هواداران روسونری نسبت به استفانو پیولی انتقاد داشته باشند و او را مربی بزرگی برای هدایت تیمشان ندانند.

میلان در چهار هفته آینده سری آ باید به مصاف اودینزه، ناپولی، امپولی و رم برود که پیروزی و موفقیت در این دیدارها تا حدودی می تواند تکلیف مدعی بودن این تیم را مشخص کند. شاگردان پیولی اگر بتوانند از این دیدارها سربلند خارج شوند می توان آنها را مدعی قهرمانی امسال درنظر گرفت. در غیر این صورت تیم های مدعی دیگر از جمله اینتر مجال خود نمایی به این تیم را نخواهند داد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1121494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =