دژ نفوذ ناپذیر نراتزوری، 17-0!

افعی های جان سخت شهر میلان در شش دیدار اخیرشان در سری آ گلی را دریافت نکرده اند و در مقابل هفده بار دروازه حریفان را گشوده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ اینتر به لطف خط دفاعی مستحکم خود قهرمان نیم فصل اول سری آ ایتالیا شد. شاگردان سیمونه اینزاگی شب گذشته موفق شدند در یک دیدار مشکل در برابر تورینو سخت کوش با تک گل دنزل دومفریس هلندی به برتری دست یابند تا با اختلاف چهار امتیاز نسبت به ناپولی و تیم همشهری میلان در صدر جدول جا خوش کنند.

اینتری ها پس از کناره گیری آنتونیو کونته از سرمربیگری تیمشان و جدایی بازیکنان تاثیرگذاری چون اشرف حکیمی و روملو لوکاکو امید چندانی به موفقیت در فصل جدید نداشتند اما سیمونه اینزاگی نشان داد که به نفرات وابسته نیست و با جذب جایگزین های کم نام و نشان تر موفق شد تیمی پرقدرت را راهی مسابقات کند تا جایی که اکثر کارشناسان معتقدند تیم او علاوه بر اینکه دست کمی از تیم کونته ندارد بلکه در برخی نقاط نیز بهتر از تیم سال گذشته عمل می کند.
البته مهم ترین عامل موفقیت اینتر را باید ثبات در خط دفاعی این تیم نامید جایی که با حضور میلان اشکرینیار، استفان دیفرای و آلساندرو باستونی که دو سه سالی است کنار هم بازی می کنند تبدیل به دژ نفوذ ناپذیری شده است.
هرچند باید اشاره کرد که نفرات ثابت خط دفاعی اینتر جایگزین های مناسبی نیز دارند. آندره آ رانوکیا، کولارف و دیمارکو مدافعان ذخیره اینتر هستند که هر زمانی که به کار گرفته شده اند بهترین عملکرد را برای تیمشان داشته اند.
شاگردان اینزاگی در نوزده بازی سری آ تنها پانزده گل را دریافت کرده اند روندی که اگر ادامه دار باشد قطعا دومین قهرمانی پیاپی و دومین ستاره را برای افعی ها به ارمغان خواهد آورد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1123063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =