کسانی که در باران ما را رها کردند مهم نیستند!

وقتی در تابستان خبر جدایی روملو لوکاکو از اینتر منتشر شد کمتر کسی از هواداران نراتزوری باورش می شد که محبوب ترین بازیکن تیمشان رهایشان کند. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ بیگ روم در دو سالی که برای نراتزوری بازی کرد آنقدر خوب بود، آنقدر باتعصب بود که برای اینتری ها یادآور درخشش های امپراطور خط حمله این تیم یعنی آدریانو برزیلی بود. 

همان‌قدر متعصب، به همان‌شکل قلدر، همان‌طور گلزن و به همان صلابت شوت زن. 

پادشاه سابق شهر میلان اما راه سقوط را بسیار زودتر از آنچه تصور می شد طی کرد. در طی چند ماه از ستاره اول سری آ تبدیل به یک نیمکت نشین در لیگ جزیره شد.

این سقوط زمانی بیشتر نمایان شد که نبود او در ترکیب نراتزوری به هیچ وجه احساس نشد و نفراتی چون ژکو و لوتارو مارتینز به خوبی جایش را پر کردند.

اما با تمام این اوصاف هواداران افراطی نراتزوری همچنان او را نبخشیده اند. آتش خشم آنها زمانی بیشتر شد که لوکاکو وقتی به چلسی پیوست در صحبت هایش تیم‌ لندنی را برتر از اینتر می دانست سخنانی که هیچگاه از ذهن اینتری ها پاک نشد.

حالا لوکاکو با گذشت چند ماه از جدایی اش به نوعی پشیمان شده و سعی کرده با صحبت هایش دل هواداران اینتر را به دست بیاورد تا در آینده ای نه چندان دور راه بازگشتش به جمع افعی ها را هموار کند چرا که خودش هم می داند که اینتر تیمی بود که او را به دوران اوجش برگرداند و می داند که تنها راه رهایی از این وضعیت بازگشت به شهر میلان است.

اما مسئله ای که اینجا مهم است نفرت بخش زیادی از افعی ها نسبت به این بازیکن است. 

کوروانورد یا همان هواداران افراطی و متعصب اینتر امروز در جواب مصاحبه احساسی لوکاکو که نسبت به بازگشت به اینتر ابراز علاقه کرده بود واکنش نشان دادند و روی یک پارچه نوشته خطاب به او اعلام کردند:

کسانی که در باران ما را رها کردند مهم نیستند، بلکه کسانی که در طوفان ها با ما ماندند، مهم اند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1123987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =