امکان ثبت نام اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه وادافا ایجاد شده است

معاون فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و عضو شورای راهبری پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای راهبری پیش دفاع دکتری و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت عظیم اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور و ارتقای کیفیت علمی رساله‌های دکتری، امکان ثبت درخواست عضویت در کمیته داوران پیش دفاع متمرکز در سامانه وادافا ایجاد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لادن ریاضی، معاون فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و عضو شورای راهبری پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای راهبری پیش دفاع دکتری و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت عظیم اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور و ارتقای کیفیت علمی رساله‌های دکتری، امکان ثبت درخواست عضویت در کمیته داوران پیش دفاع متمرکز در سامانه وادافا ایجاد شد.

وی افزود: اساتید عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات‌شان در سامانه پژوهشیار موجود است، در صورت تمایل به همکاری به عنوان داور علمی جلسات پیش دفاع متمرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه وادافا به آدرس  https://vadafa.iauec.ac.ir نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

ریاضی اظهار کرد: درخواست‌های ارسال شده اساتید بر روی سامانه، توسط دبیرخانه پیش دفاع متمرکز در سازمان مرکزی دانشگاه بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم و نیاز به تخصص آنها (با اولویت اساتید دارای مرتبه علمی استادی و دانشیاری)، پس از تایید دبیرخانه امکان همکاری به عنوان داور علمی در گروه تخصصی مرتبط فراهم می‌شود. در صورت تأیید درخواست توسط دبیرخانه پیش دفاع، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و سامانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز برگزاری پنجمین دوره پیش دفاع دکتری گفت: پنجمین دوره پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه وادافا و با پشتیبانی فنی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است. در این دوره تعداد ۳۰۲۵ دانشجو از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور شرکت دارند.

معاون فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی ادامه داد: برگزاری جلسات پیش دفاع از ۴ دی آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد. دانشجویان می‌توانند ۲۴ ساعت پس از برگزاری جلسه پیش دفاع، با مراجعه به سامانه وادافا از نتیجه داوری و نظرات اعلام شده توسط داوران، مطلع شوند.

ریاضی تاکید کرد: در راستای نظارت واحدهای دانشگاهی بر جلسات پیش دفاع دانشجویان و آماده‌سازی شرایط لازم برای حضور دانشجو در جلسه، از دوره چهارم به بعد دسترسی مدیران واحدهای دانشگاهی که دارای نقش ادمین در سامانه پژوهشیار هستند، در سامانه وادافا ایجاد شد و امکاناتی از قبیل مشاهده و اطلاع از آخرین وضعیت درخواست‌های پیش دفاع دانشجویان، امکان ورود به جلسات در حال برگزاری و همچنین امکان مشاهده نتایج جلسات پیش دفاع دانشجویان در اختیار واحدهای دانشگاهی قرار داده شده است.

وی گفت: در حال حاضر کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت، زمان‌بندی و مدیریت جلسات، رزرو جلسات توسط دانشجویان، بررسی و تأیید درخواست‌ها، برگزاری جلسات، داوری، اعلام نتایج و ... از طریق امکانات موجود در سامانه وادافا انجام می‌شود.

 ریاضی اظهارکرد: اساتید در صورت وجود هر گونه سوال  یا نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه پیش دفاع با شماره‌های معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی ۰۲۱-۴۷۳۵۳۱۱۹، معاونت علوم پزشکی ۰۲۱-۴۷۹۱۶۷۶۳ و معاونت علوم انسانی و هنر  ۰۲۱-۴۷۳۵۳۵۲۸ تماس بگیرند.

خبرنگار: مهراد کوکبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1124433

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      با سلام سایت مذکور باز نمی شود لطفا راهنمایی بفرمایید
    • لیلا حسینی طبقدهی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      با سلام با شماره ها تماس می گیریم پاسخ نمی دهند
    • لیلا حسینی طبقدهی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      با سلام چرا در سامانه وادافا اطلاعات فردی را وارد می کنم پیام میاید که اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد در صورتی که با ساجد و پژوهشیار مراجعه کردم اطلاعات درست هست . لطفا راهنمایی بفرمایید