شکار عقاب در لانه افعی!

شب گذشته اینتر در یک دیدار سخت و نفس گیر موفق شد لاتزیو را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ قطعا جنجالی ترین بازی این فصل سری آ جدال رفت دو تیم اینتر و لاتزیو در ورزشگاه المپیکو بود که در آن دیدار عقاب ها در دیدار برابر سرمربی سابق خود در حالی که با یک گل عقب بودند سه بار گلزنی کردند و پیروز میدان شدند.

نکته جنجالی و قابل توجه آن دیدار عدم رعایت بازی جوانمردانه در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم لاتزیو بود که باعث شد بین بازیکنان دو تیم درگیری ایجاد شود و بازی برای چند دقیقه متوقف شود.

همچنین مدافع لاتزیو پس از پایان بازی و پیروزی مقابل اینتر، روی شانه های خواکین کوریا، هم تیمی سابق خود پرید و خوشحالی خود را اینطور به نمایش گذاشت که باعث اخراجش نیز شد.

پس از پایان آن بازی هواداران نراتزوری به سختی به دنبال انتقام از این تیم بودند و از بازیکنان و کادرفنی تیم خواستند که در دیدار برگشت انتقام آن شکست را بگیرند، مأموریتی که به خوبی انجام شد.

افعی ها شب گذشته ابتدا با گل فوق العاده باستونی از پشت محوطه جریمه به گل اول دست یافتند اما چیرو ایموبیله خیلی زود از اشتباه مدافعین اینتر استفاده کرد و کار را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و همکاری دو مدافع اینتر گل دوم شاگردان سیمونه اینزاگی را پایه گذاری کرد. در این صحنه باستونی سانتر دقیقی روی دروازه انجام داد که میلان اشکرینار قدر این توپ را دانست و دروازه رینا را فرو ریخت.

اینتر با این پیروزی صدر جدول را از رقیب همشهری پس گرفت و با یک بازی کمتر و ۴۹ امتیاز رده نخست جدول را از آن خود کرد. لاتزیو نیز ۳۲ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جای گرفت.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1125109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =