ورود بلاگرهای اینستاگرامی برای ترویج ازدواج

سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج گفت: بلاگرهای اینستاگرامی برای ترویج فرهنگ مشارکت در امر ازدواج فعال شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ محمدباقر جلالی با بیان اینکه روز گذشته در محل وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای با بلاگرهای اینستاگرامی برای ترویج فرهنگ مشارکت در امر ازدواج تشکیل شد، اظهار کرد: به دعوت مجمع خیرین ازدواج، این خانم های بلاگر در جلسه حاضر شدند.

وی با تأکید براینکه این افراد هیچ هزینه ای را بابت تبلیغات از وزارت ورزش و جوانان و مجمع خیرین ازدواج دریافت نکردند و نخواهند کرد، گفت: اینها برای جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه جهیزیه 114  زوج ایرانی به این موضوع ورود کردند.  این کار از گذشته هم باید این افراد انجام می شده است و مختص این حرکت نیست.

جلالی با اشاره به تأثیر زندگی شخصی این افراد بر روی مسئله ازدواج گفت: اینکه خانم بلاگری بعد از شرایط تلخی زندگیش این امر را تبدیل به خیر کند، مسئله مهمی است و  این امر کار منفی نیست و کار تشویق او برای ترویج مسئله ازدواج مهم است.

سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج ادامه داد: پیش بینی می شود با کمک بلاگر های اینستگرامی بتوانیم یک چهارم جهیزیه مورد نظر را از طریق مشارکت مردمی جذب کنیم. همچنین این جهیزیه از سوی مجمع خیرین تأمین می شود و خیرین، نهاد ها و ... در این موضوع کمک می کنند. همچنین برنامه اینده ما تهیه 110 هزار جهیزیه برای زوجین جوان است.

منبع: برنا

کد خبر: 1125493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =