تثبیت جایگاه دوم تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر

با پیگیری دور دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور، تیم های شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی و پادما یدک اصفهان به ترتیب در جایگاه های نخست تا سوم رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دور دوم بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور از عصر سوم بهمن با حضور شش تیم و به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان در حال پیگیری است.

در این مسابقه ها، تیم شهرداری شهر بابک که در دور نخست با ۷/۵ امتیاز بدون باخت در صدر جدول جا گرفته بود، موفق شد در پایان روز دوم از مرحله دوم با پیروزی مشابه ۴ به یک مقابل پادما یدک اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی به امتیاز ۱۱/۵ برسد تا با چهارمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر فاصله ی چندانی نداشته باشد.

همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی؛ نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که در دور نخست با ۶/۵ امتیاز در رده دوم جا داشت در مرحله دوم توانست ۴ به یک گلستان تجارت جنوب را شکست دهد. دیشب شاگردان زهرا میربابایی با کسب نیم امتیاز در مصاف با شهرداری شهر بابک، با مجموع ۹ امتیاز جایگاه دوم خود را در لیگ برتر تثبیت کردند.

پادما یدک اصفهان نیز در دور نخست با ۵/۵ امتیاز کسب شده در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت و در دور دوم که میزبانی رقابت ها را بر عهده دارد ابتدا ۴ به یک نتیجه را به شهرداری شهر بابک واگذار کرد. پادما یدک اصفهان سپس در تقابل با تیم شهید سلیمانی شیراز ۴ به یک به پیروز شد تا با ۸ امتیاز همچنان در رده سوم جدول شش تیمی لیگ باشد.

تیم های شهید سلیمانی شیراز با ۵ امتیاز، گلستان تجارت جنوب با ۲ امتیاز و سانا صنعت زیما با ۲ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

کد خبر: 1127235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =