داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به درخشش  اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف  فرهنگی، علمی و پژوهشی در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور شناسایی فرهیختگان در زمینه‌های مختلف بستر انگیزشی  را از طریق قدردانی در  نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) که قرار است همزمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، مهیا کند.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فنآوران و نوآوران، کشف استعدادهای برتر در زمینه های مختلف علمی و فناوری، ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین مخترعان، مبتکران، نوآوران و همچنین فراهم سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فرهیختگان می باشد.

 روح‌اله دهقانی فیروز آبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری در همین خصوص تصریح کرد: در راستای برگزاری باشکوه نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی از کلیه ظرفیت های علمی و اجرایی سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی استفاده خواهد شد.

وی افزود: داوری‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می گیرد. سطح اول توسط واحدهای دانشگاهی، سطح دوم توسط استان‌ها و سطح سوم و نهایی نیز توسط کمیته داوری 35 نفره سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اواسط بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوران این جشنواره را بخش های مختلف دانشگاه از جمله معاونت های موضوعی، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، نمایندگان معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و همچنین تعدادی از پژوهشگران شاخص دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سازمان مرکزی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =