قهرمانی لیگ باعث افتخار دانشگاه آزاد است/جای بانوان در مسابقات خالی بود

دکتر لشگری ضمن حضور در جمع کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی، از آنها بابت کسب عنوان قهرمانی تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دکتر لشگری با حضور در بین کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با اینکه دوره جدید کرونا دوباره شروع شد، ما توانستیم این لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم و این باعث افتخار دانشگاه آزاد است. در زمان مسئولیت بنده برای دومین بار با کمک کمانداران و کادر فنی توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. از حضور همه شما و زحماتی که در این مدت کشیدید، تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم سال بعد بتوانیم تیم بانوان را نیز در رقابت ها ببینیم. جای آنها در مسابقات خالی بود.

این مقام مسئول درمورد جوانگرایی در تیم ها گفت: خوشبختانه یکی از بحث هایی که ما در تیم های دانشگاه آزاد مطرح و پیگیری می کنیم، موضوع جوانگرایی است. در اکثر تیم های باشگاهی خودمان تلفیقی از جوانگرایی و ورزشکاران باتجربه داریم و سعی می کنیم این موضوع در همه تیم ها باشد. انشاالله در سالهای آینده این جوانان بتوانند عضو اصلی تیم ما باشند. امیدوار هستیم در استعداد یابی و بازیکن سازی نیز در دانشگاه آزاد موفق باشیم.

 وی در بحث جوانگرایی ادامه داد: آقای وزیری به ما افتخار دادند و سال گذشته به عنوان سرمربی مسئولیت قبول کردند و البته امسال هم در کنار ما بودند. ایشان پاسخ اعتماد دانشگاه آزاد را با قهرمانی به خوبی دادند. وقتی ما سرمربی جوانی داریم، انتظار داریم که بازیکنان نیز همینطور باشند.

دکتر لشگری در پایان گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم استعداد و نخبه هایی را به ورزش کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر: 1128409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =