مهم‌ترین دلیلم برای حضور در نمور همراهی دوستانم بود + فیلم

بازیگر فیلم نمور گفت: به نظر من نقد حاصل نگاه، سلیقه و تجربه آدم‌هاست، آدم‌های مختلف با نگاه‌های مختلف می‌توانند نقد نقد خاص خود را نسبت به یک فیلم داشته باشند.

بهاره کیان افشار بازیگر فیلم نمور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلایل حضورش در فیلم نمور اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل برای حضور من در نمور همراهی دوستانم برای ساخت این فیلم بود.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فجر عامل دیده شدن بیشتر فیلم‌ها / امیدوارم ضد مورد توجه قرار گیرد + فیلم

کیان افشار در پاسخ به این سوال که آیا نقدهای صورت گرفته به فیلم نمور را منصفانه می‌دانید یا خیر، گفت: به نظر من نقد حاصل نگاه، سلیقه و تجربه آدم‌هاست، آدم‌های مختلف با نگاه‌های مختلف می‌توانند نقد نقد خاص خود را نسبت به یک فیلم داشته باشند.

بازیگر فیلم نمور ادامه داد: بارها رخ داده که شخصی یک فیلم را بسیار دوست دارد اما شخص دیگری آن فیلم را اصلا دوست ندارد این نمی‌تواند قضاوت عادلانه‌ای باشد و باید بگویم قطعا کسانی که فیلم را ساختند آن را دوست داشتند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داود بیدل و با بازی محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، باربد بابایی و سمیرا حسن پور یکی از فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

فیلم سینمایی نمور یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که داود بیدل را در مقام کارگردان دارد.  یاسر جعفری تهیه کننده نمور است و داستان آن آنطور که تصاویر فیلم بر می آید حول یک اتفاق اجتماعی می‌گذرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =