میوه شب عید ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

اسماعیل قادری فر گفت: قیمت عرضه محصولات هنوز تعیین نشده، اما قطعا این محصولات ۲۵ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شوند. امسال توزیع نخستین بار بصورت هوشمند خواهد بود و در کلانشهرها درب منازل توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عضو هیات رئیسه مجلس از ورود مجلس به موضوع قیمت تضمینی خرید سیب و پر تقال شب عید خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی متخصصان خوبی حضور دارند گفت: با توجه به اینکه اخباری مبنی بر خرید گران سیب و پرتقال شب عید منتشر شده است، قطعا مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و گزارش این موضوع را خدمت ملت تقدیم خواهیم کرد.

وی افزود: از همین فردا کار بررسی این موضوع را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی موضوع خرید گران سیب و پرتقال شب عید را تکذیب کرد.

 اسماعیل قادری فر نیز با اشاره به اینکه این سازمان سیب درجه یک کوهپایه را بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ تومان و پرتقال را بین ۷۵۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان و صرفا از باغداران، سورتینگ داران مجاز و سردخانه داران تحت پوشش تشکل‌ها خریده افزود: قیمت عرضه محصولات هنوز تعیین نشده، اما قطعا این محصولات ۲۵ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شوند.

وی افزود: امسال توزیع نخستین بار بصورت هوشمند خواهد بود و در کلانشهرها درب منازل توزیع می‌شود.

قادری فر همچنین موضوع خرید میوه با قیمت بالاتر از واسطه‌ها را تکذیب کرد و گفت: این موضوع قطعا کذب محض است و آن را قویا تکذیب می‌کنیم چراکه ما خرید خود را طبق دستورالعمل مصوب ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی از باغداران یا سورتینگ داران و سردخانه داران خریداری می‌کنیم.

انتهای پیام//

کد خبر: 1129957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =