توضیحات تقی‌پور درباره ابطال مصوبه طرح صیانت از سوی معاونت قوانین مجلس

رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی گفت: تعبیر کلمه ابطال یا لغو تصویب کلیات طرح صیانت یک شیطنت رسانه‌ای بود که دیشب دیر وقت در فضای مجازی منتشر شد.

رضا تقی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به نامه معاونت قوانین مجلس در خصوص رای‌گیری در کمیسیون ویژه و فاقد اعتبار دانستن مصوبه این کمیسیون اظهار کرد: تعبیر کلمه ابطال یا لغو تصویب کلیات طرح صیانت یک شیطنت رسانه‌ای بود که دیشب دیر وقت در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: چنین کلماتی در نامه معاون قوانین مجلس وجود ندارد. نامه معاونت قوانین مجلس خارج از وقت اداری به دبیرخانه رفته است.

رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی با اشاره به اینکه بسیاری درباره سابقه و اتفاقات طرح صیانت از من سوال می کنند، اما من از ۱۸ مهر به بعد به این طرح ملحق شدم و بعد به ریاست کمیسیون رسیدم، گفت: از هجدهم مهر به بعد تمام تلاشمان بهبود و اعمال اصلاحات طرح صیانت بوده است.

تقی پور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در طرح اظهار کرد: مبنای تغییر نسخه طرح صیانت درخواست ۲۵ آبان وزیر ارتباطات برای اعمال نظرهای دولت در طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در نشست اول آذر ۱۴۰۰ با حضور رئیس مجلس و وزیر ارتباطات، گفته شد مهلتی تعیین شود و با همکاری مرکز پژوهش ها تغییرها در طرح صیانت اعمال شود.

کد خبر: 1131054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =