نخستین پرواز برای بازگرداندن ایرانیان راهی لهستان شد

یک فروند هواپیمایی ایرباس هما ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز(دوشنبه) تهران را به مقصد ورشو برای بازگرداندن ایرانیان از لهستان ترک کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: نخستین پرواز برای بازگرداندن ایرانیان از لهستان، ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه دوشنبه نهم اسفند ماه، تهران را به مقصد ورشو ترک کرد. 

بیشتر بخوانید

چرا دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین نمی‌توانند به کشور باز گردند؟

«حسین جهانی» دوشنبه شب افزود: یک فروند هواپیمایی ایرباس هما ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز(دوشنبه) تهران را به مقصد ورشو برای بازگرداندن ایرانیان از لهستان ترک کرد.

وی گفت: با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی، ایرباس ۳۳۰ هما با شماره پرواز ۳۵۱۳ برای انتقال دانشجویان و ایرانیان، تا ساعاتی دیگر در فرودگاه ورشو لندینگ داشته و مسافرگیری می‌کند.

 وزارت امور خارجه امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد با پیگیری و درخواست وزیر امور خارجه از همتایان خود در کشورهای پیرامونی اوکراین و همچنین مصوبات ستاد بحران اوکراین، ملاقات‌های مدیران کل ستادی وزارت امور خارجه در تهران با سفرای کشورهای همسایه اوکراین و رایزنی‌های سفرای کشورمان با کشورهای رومانی، لهستان و مجارستان مرزهای این کشورها برای ورود اتباع ایرانی باز و تلاش‌ها برای هماهنگی اختصاص قطار و سایر طرق برای خروج دانشجویان ایرانی از اوکراین ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1131707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =