نظر کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ادعاهای کاترین شکدم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون مطالب منتشر شده درباره نفوذ فردی به نام کاترین شکدم توضیحاتی ارائه کرد.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به مطالب منتشر شده در روزهای اخیر درباره فعالیت‌های نفوذی فردی به‌نام کاترین پرز شکدم در ایران اظهار کرد:  فضای رسانه‌ای و جنگ روانی قاعده خاص خودش را دارد. اطلاعاتی که در رسانه‌ها رد و بدل و منتشر می‌شود آمیخته ای از مطالب درست و نادرست است و شاید پشت سر برخی مطالب منتشره برای مهندسی افکار عمومی طراحی‌هایی هم باشد، لذا چنین مطالبی قابلیت اعتنا ندارد.

وی افزود: ارکان امنیت ملی دو مؤلفه تمامیت ارضی و نظام سیاسی است و موضوعات در صورتی قابل پرداخت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند که در این چهارچوب قرار گیرند بنابراین هر ادعای بدون سند و مدرکی در رسانه‌ها مطرح شده، لزوماً به امنیت ملی کشور مربوط نیست و در کمیسیون مطرح نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی را چه کسی نفوذ داد؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ادعاها درباره فعالیت‌های کاترین شکدم تاکنون در دستور کار کمیسیون امنیت ملی نبوده و جلسه‌ای پیرامون آن نداشتیم. چون آنچه در کمیسیون امنیت ملی مطرح می‌شود باید مستند به اطلاعات و دقیق و رسمی باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ برخی کانال‌های خبری طی روزهای اخیر با اشاره به مطلب فردی به نام کاترین شکدم در بخش بلاگ‌های رسانه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشته‌اند که او جاسوس و نفوذی صهیونیستها بوده در رسانه‌های مطرح ایران بوده است.

در همین رابطه کانال تلگرامی «ثلث» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و جریان موسوم به بهار هم مدعی شده که شخصی به نام کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی ، در یادداشتی مفصل در تایمز اسرائیل از نفوذی بودن خود پرده برداشته و به شرح چگونگی نفوذ خود در محافل قدرت ایران پرداخته است.

کد خبر: 1132222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =