قلعه‌نویی‌: دنبال نتیجه قابل قبول در بازی با استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دیدار با استقلال برای ما یک فینال دیگر است، چراکه هر دو تیم به امتیازات کامل این بازی نیاز دارند. برای اینکه در جمع تیم‌های بالای جدول ماندگار شویم باید به موفقیت برسیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «امیر قلعه‌نویی» که نتوانست در نشست خبری بازی استقلال و گل‌گهر حاضر شود، در آستانه این جدال حساس در گفت‌وگویی که به صورت ویدیویی ضبط شده بود، اظهار داشت: برای اینکه در جمع تیم‌های بالای جدول حضور داشته باشیم به دنبال نتیجه قابل قبول در این مسابقه هستیم. استقلال نیز در کورس قهرمانی است و به امتیازات این مسابقه نیاز دارد. امیدوارم دو تیم یک نمایش خوب و زیبا داشته باشند تا همه از تماشای این بازی لذت ببرند.

وی افزود: بعد از آن اتفاقی که برای گل‌گهر افتاد (منظور امیر قلعه‌نویی کسر هفت امتیاز از این تیم بابت استفاده بازیکن گابونی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود) شاید تیمی نمی‌توانست از نظر روحی بازیابی شود اما گل‌گهر این کار را به لطف خدا و بازیکنان پرتلاشش انجام داد و در چهار بازی گذشته خود موفق شد ۱۰ امتیاز کسب کند.

سرمربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم که در این مدت تلاش زیادی از خود نشان داده‌اند، آنها با تمام وجود در خدمت گل‌گهر هستند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: ما در طول تمرینات هفته گذشته نقاط ضعف و قدرت استقلال را شناسایی کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان، خواسته‌های تاکتیکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی تاکید کرد: امیدوارم در نظم دفاعی کم اشتباه باشیم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده لازم را ببریم.

سرمربی گل‌گهر در پایان گفت: برای این مسابقه بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال هم اکنون با ۴۸ امتیاز صدرنشین است و گل گهر با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =