تلاش دولت سیزدهم برای توزیع عادلانه منابع / باید سطح همکاریهای منطقه‌ای را ارتقا دهیم

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی معتقد است، دولت سیزدهم در کنترل شرایط اقتصادی سال 1400 خوب عمل کرده و باید برای ارتقای سطح همکاریهای منطقه‌ای تلاش بیشتری کند.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به عملکرد دولت در سال 1400 اظهار کرد: دولت با وجود تحریم‌های سخت و ظالمانه و شرایط اقتصادی که سال گذشته داشتیم، توانست در کنترل بازار خوب عمل کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرد تا در 80 استان برای توزیع عادلانه منابع گام‌های خوبی را بردارد.

بیشتر بخوانید:

سفرهای منطقه‌ای خط بطلان بر سیاست‌های ایران هراسی

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای تقویت دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم افزود: سفر آیت الله رئیسی به روسیه و رایزنی‌ها صورت گرفته می‌‍تواند نقش بسیار موثری در تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین الملی داشته باشد و باید تلاش کنیم سطح همکاریهای منطقه‌ای ارتقا یابد.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اعضای دولت به قطر وکشورهای آسیایی بیان کرد: دولت سیزدهم سیاست خود را بر مبنای منافع ملی و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت تعریف کرد و توسعه سطح همکاری‌های منطقه‌ای را راهبرد خود قرار داد.

نوروزی همچنین به عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای با سفر رئیس جمهور به تاجیکستان اشاره و تصریح کرد: عضویت در اجلاس شانگهای و هکاری های اوراسیا ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی و مبادلات تجاری برای کشور ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت سیزدهم گام‌های خوبی در متوازن کردن سیاست خارجی برداشته و روابط اقتصادی ، تجاری و بازرگانی از جاده یک طرفه غرب خارج شده که خواهد توانست فصل شکوفایی اقتصادی ایران را رقم بزند.

وی اظهار کرد: تمرکز دولت آقای رئیسی بر ظرفیت‌های داخلی کشور در کنار توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دوست و همسایه نقش مهمی در خثنی سازی تحریم‌ها دارد.

کد خبر: 1133498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =