سامره: استقلال تعلل کند پرسپولیس می‌تواند جایش را در صدر جدول بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر یک اختلاف ۶ امتیازی میان استقلال و پرسپولیس وجود دارد. آبی‌پوشان اگر تعلل کنند، پرسپولیس می‌تواند جای ما را در صدر جدول بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی سامره، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ این بازی به نظر من یکی از بازی‌های خوب این فصل استقلال بود. اکثر بازیکنان سرحال و باانگیزه بودند و در طول ۹۰ دقیقه تلاش کردند و مزد تلاش خود را گرفتند. سیلوا با اینکه بازی اولش بود و حتی شاید اسم بازیکنان را هم نمی‌دانست، بسیار خوب بازی کرد و بدون هیچ اشتباهی این بازی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: دربی اولی‌های پرسپولیس رونمایی شدند

او درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال نظم مدیریتی بهتری نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرده است و حواشی کمتری نسبت به قبل داشت و با آرامش بیشتری توانست مسابقات را پشت سر بگذارد. شاید در بازی‌های اول این تیم نتوانست فوتبال خیلی زیبایی به نمایش بگذارد اما تلاش و انگیزه بازیکنان جوان، به استقلال کمک کرد و بازی به بازی اشتباهات کمتر شد. الان شما می‌بینید که استقلال بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و نتیجه‌اش را هم می‌گیرد. هیچ تیمی به یک یا ۲ بازیکن متکی نیست. شاید با رفتن مرادمند و یزدانی کار استقلال مقداری سخت‌تر شود اما وقتی روحیه تیمی وجود داشته باشد، نقاط ضعف تیم پوشش داده می‌شود و دیدیم که استقلال توانست روند خوب خود را ادامه دهد.

سامره درباره بازیکنان خارجی استقلال خاطرنشان کرد:‌ ما در این مدت شاهد تلاش بازیکنان خارجی استقلال بوده‌ایم و توانستند نظر کادرفنی و هواداران را جلب کنند. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد. به نظر من نباید این اختلاف ۶ امتیازی دل بست و از الان نباید گفت که استقلال قهرمان است. ۸ بازی دیگر باقی مانده و اگر غفلتی صورت بگیرد، کار سخت‌تر می‌شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید از یک بازی بگذرد. امیدوارم مثل این ۲۲ هفته که استقلال توانست در هیچ مسابقه‌ای بازنده نباشد، در ۸ هفته باقی مانده هم عملکرد خوبی داشته باشد و با تمام وجود و انگیزه نتایج مورد نظر را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی پایتخت و تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در هفت بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر یک اختلاف ۶ امتیازی میان استقلال و پرسپولیس وجود دارد. آبی‌پوشان اگر تعلل کنند، پرسپولیس می‌تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد. استقلال باید مقداری هوشیارتر و باانگیزه‌تر از داربی‌های قبل باشد. تیمی که ترسو بازی کند، کلاه سرش می‌رود و تیمی که بخواهد دفاعی بازی کند، به مشکل خواهد خورد. امیدوارم استقلال همینطور شجاعانه مثل بازی‌های قبل در داربی حضور داشته باشد.

او در پایان گفت: استقلال اگر رو به جلو کار کند و ترس به دلش راه ندهد، می‌تواند نتیجه کامل را کسب کند و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد و در پایان این تیم قهرمان لیگ برتر شود. هواداران استقلال در سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کردند. در برخی سال‌ها، آبی‌ها استحقاق جایگاه‌های بهتری داشتند اما علت‌های مختلف باعث این نتایج شد. امیدوارم با این انگیزه‌ و تمرکزی که تا الان وجود داشته است، شاهد قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 1133520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =