بیمه‌ای به نام معلم اما به کام دیگران

سحرخیز گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان بیمه معلم را دارد و در سطح کشور خدمات گسترده‌ای می‌دهد اما معلمان سهمی از آن ندارند.

ابراهیم سحرخیز؛ معاون سابق آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درباره دلایل نارضایتی معلمان از خدمات بیمه گفت: خواهش من این است که صندوق ذخیره فرهنگیان علاوه بر پرداخت حق و حقوق در دوران بازنشستگی در طول خدمت هم خدماتی به معلمان ارائه دهد مثلا صندوق ذخیره فرهنگیان بیمه معلم را دارد و این شرکت یکی زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان است و در سطح کشور خدمات گسترده‌ای می‌دهد اما معلمان سهمی از آن ندارند و بیمه تکمیلی آن‌ها آتیه‌سازان حافظ است.

بیشتر بخوانید

جزئیاتی از تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان

او افزود: بیمه آتیه سازان حافظ از کمترین پوشش خدمات بیمه‌ای برخوردار است و یکی از گلایه‌مندی و اعتراض همیشگی فرهنگیان موضوع خدمات بیمه بوده است. بیمه دندان پزشکی، بیماری‌های صعب العلاج و مواردی که کارمندان دارند اما بیمه‌ای که به معلمان اختصاص داده  شده کمترین خدمات را ارئه می‌دهد.

سحرخیز عنوان کرد: معلم انتظار دارد زمانی که صندوق ذخیره فرهنگیان هست و خودش بیمه دارد، از آن برای کارمندانش استفاده کند. بیمه معلم عظیم‌ترین شرکت بیمه‌ای است و به ارگان‌های دیگر سرویس می‌دهد اما به صاحبان اصلی آن که معلمان هستند، خدمات نمی‌دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1134485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Melina IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
    • نوراحمد IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      خدا یاخودت حق معلمین عزیز را بستان .من خودم از سال ۷۴ اولین گروهی بودم که عضو صندوق فرهنگیان شدم ولی بعد باز نشستگی کمترین مبلع را دریافت کردیم با پول ما کارخونه زدن سود کردن در آخر فقط همان مبلغی را که خودمان دادیم به ما دادن ما که نمی بخشیم خدا جوابشان را بدهد بیمه حافظ هم به هیچ دردی نمی خوره ممنون خانم خلعت بری حداقل با نوشتن این مطالب از داغ دلمان کم می کنید شایدگوش شنوایی از خواندن ان وجدانش بیدار شودکه درحق معلمین بخصوص بازنشستکان چه کردن