تداوم وضعیت آموزش غیر حضوری ممکن نبود / نشاط در فضای کلاس های واحد اردبیل مشهود است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تداوم وضعیت آموزش غیر حضوری ممکن نبود، گفت: نشاط در فضای کلاس های واحد اردبیل مشهود است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید کلاس‌های حضوری و خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: دانشگاه مکلف به سه نوع تربیت تخصصی، مهارتی و اجتماعی است که در دوران کرونا هر سه نوع تربیت آسیب دید و ادامه این وضعیت ممکن نبود.
وی افزود: با تصمیم و پافشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اقدامات ارزشمند و اراده مصمم روسای واحدها، از ابتدای سال ۱۴۰۱ کلاس‌های این دانشگاه در سراسر کشور به صورت حضوری برگزار شد که با استقبال روبه‌رو شده است.
جهان‌بین با اعلام اینکه تداوم اجرای تصمیمات اخذ شده شرایط بهتری برای کشور و دانشگاه بوجود می٬آورد، افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با مدیریت خوب رئیس واحد، کلاس ها در فضای خوب، با نشاط و آرامش به صورت حضور حداکثری برگزار می‌شود که جای تقدیر دارد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نظر دانشجویان از حضوری شدن کلاس‌ها، گفت: اکثریت قاطع دانشجویان واحد اردبیل از حضوری شدن دانشگاه راضی بودند و منتقدین نیز صرفاً به خاطر اینکه چرا در اواسط سال تحصیلی این اتفاق افتاده است دغدغه داشتند.

خبرنگار: علی انوار

انتهای پیام/

کد خبر: 1135692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =