سردرگمی متقاضیان مسکن ملی/ امکان اصلاح اشتباه در ثبت‌نام وجود دارد؟

برخی از متقاضیان مسکن ملی، بعد از دریافت پیامک و مراجعه به مراکز اعلام شده، دچار سردرگمی شده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بعد از اما و اگرهای بسیار و ثبت‌نام قطعی متقاضیان مسکن ملی، پیامکی در روزهای گذشته به برخی از آنها ارسال شد که نوشته بود:« در صورت داشتن شرایط لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام با در دست داشتن اصل و کپی مدارک مورد نیاز به محل ساختمان اعلام شده در این پیامک مراجعه کنند و در غیر این صورت از سامانه حذف و عواقب بعدی بعهده متقاضی است».

بیشتر بخوانید

انتخاب رودهن و دماوند در ثبت نام مسکن ملی اشتباه است

طبق آمار ارائه شده از سوی معاون وزیر راه، ۲.۳ میلیون نفر در این رابطه تایید شده‌اند. در همین رابطه برخی از متقاضیان پیامکی با این عنوان دریافت کرده‌اند:«متقاضی گرامی طرح های حمایتی مسکن  جهت تشکیل پرونده ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ساعت ۱۰:۳۲ به بنیاد مسکن دماوند مراجعه بفرمایید.»

سردرگمی متقاضیان مسکن ملی/ امکان اصلاح اشتباه در ثبت‌نام وجود دارد؟

اما وقتی به محل مربوطه مراجعه کردند، کسی پاسخگوی آنها نبود. برخی از این افراد در تماس با خبرگزاری ایسکانیوز عنوان کرده‌اند که به آنها گفته شده قرار نیست به افراد غیربومی دماوند تسهیلاتی ارائه شود. در نهایت هم تبصره‌های مربوطه را پشت درب محل چسبانده‌اند.  

سردرگمی متقاضیان مسکن ملی/ امکان اصلاح اشتباه در ثبت‌نام وجود دارد؟

پیش از این هم گفته شده بود که ساکنان شهر تهران که متقاضی دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن صرفا می‌توانند برای پنج شهر پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی تقاضا بدهند و اگر به طور مثال روهن یا دماوند را انتخاب کرده‌اند، باید ثبت نام خود را حذف و با نام‌نویسی مجدد، شهر خود را اصلاح کنند. با این حال، هنوز کسی پاسخگوی این افرادی که به اشتباه ثبت‌نام کرده و حالا سرگردان شده‌اند، نیست.

کد خبر: 1135917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      سلام برای پیامک اومد،ولی دوباره از یه شماره دیگه چند بار پیام اومد که فعلا مراجعه نکنید تا پیام اصلاحی‌ جدید براتون بیاد،راستش گیج شدم