سرخابی‌ها در اندیشه حضور در نیمه‌نهایی / آزادی میزبان اراکی‌ها و قائمشهری‌ها!

شب گذشته مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دو دیدار پیگیری شد که با یک شگفتی بزرگ نیز همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دو دیدار پیگیری شد که با یک شگفتی بزرگ نیز همراه بود. مس کرمان در خانه با یک گل تیم فراز کمالوند را که با نفرات ذخیره‌ به میدان رفته بود را شکست داد و حالا منتظر برنده استقلال و نساجی خواهد بود.

در سمت دیگر جدول شاید کمتر کسی روی کاغذ برای تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر شانسی برای حضور در نیمه نهایی قائل می‌شد اما آن‌ها توانستند شگفتی بزرگ این مرحله را رقم بزنند و در ضربات پنالتی شاگردان ربیعی را از جام کنار زدند.

شاید این بهترین خبر برای رحمتی و گل محمدی بود. حالا برنده دیدار پرسپولیس و آلومینیوم حداقل روی کاغذ شانس بیشتری برای حضور در فینال دارد.

پرسپولیس - آلومینیوم
باز هم یک استقلالی سابق مانع خوشبختی سرخ‌ها می‌شود؟!

سرخ‌ها در این فصل دو بار به مصاف آلومینیوم رفته‌اند. در اراک اولین شکست فصلشان را تجربه کردند و در تهران با یک پیروزی قاطع توانستند راه خروج خطیبی را هموار کنند.

سومین مصاف دو تیم با یک تفاوت بزرگ آغاز خواهد شد. این بار سید مهدی رحمتی و کادر کاملا استقلالی‌اش به مصاف سرخ‌ها می‌روند. امیری و نعمتی غایبان پرسپولیس در این دیدار هستند و محرومیت یحیی به لیگ برتر انتقال یافت تا او بتواند در جام حذفی روی نیمکت قرمزها بنشیند. باید دید آیا رحمتی می‌تواند اولین پیروزی‌اش برابر سرخ‌ها را در قامت سرمربی تجربه کند یا باز هم یحیی مچ سید را می‌خواباند؟!

استقلال - نساجی
دوئل انتقامی برای فرهاد!

هر دو جدال دو تیم در لیگ برتر بدون رد و بدل شدن حتی یک گل خاتمه یافته است و این بار هر دو سرمربی نمی‌توانند از شکست فرار کنند و یکی باید مغلوب شود.

فرهاد مجیدی دو سال قبل در مشهد اولین فینال دوران مربی‌گری‌اش را در یک دیدار جنجالی و بحث برانگیز به ساکت الهامی واگذار کرد و حالا باید دید آیا فرهاد می‌تواند انتقام کهنه خود را از ساکت بگیرد یا الهامی تبدیل به گربه سیاه آبی‌ها می‌شود؟!

علیرضا بابک

کد خبر: 1136077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =