مشارکت صندوق صنایع فرهنگی سپهر در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم مشارکت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصطفی اکوان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر،  با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌ نامه همکاری مشترک در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا کرد.
در این جلسه  اکوان و مهندس عسگری غلام‌زاده به بیان دیدگاه‌های خود در مورد جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری در زیست ‌بوم نوآوری کشور پرداخته و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ ‌ها، صاحبان ایده، تیم ‌ها و  شرکت‌ های فناور، خلاق و دانش‌ بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین کردند.
در ادامه این نشست تفاهم ‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل شد.
همچنین مطابق این تفاهم نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور صندوق صنایع فرهنگی سپهر در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌ های مشارکت، سرمایه گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم کرده و صندوق صنایع فرهنگی سپهر نیز تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم در قالب تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت ‌نامه، مشاوره و سایر خدمات مشارکت می کند.
با امضای این تفاهم ‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف ۳،۲۰۰ میلیارد ریال ظرفیت اعتباری برای شرکت کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =