مبنایی افزایش قیمت بسته اینترنت چیست؟

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه با چه مبنایی قیمت اینترنت را افزایش دادند، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید هرچه سریعتر به افکار عمومی پاسخ دهد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ علیرضا سلیمی با انتقاد از گرانی اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید هرچه سریعتر به افکار عمومی نسبت به افزایش نرخ اینترنت پاسخ دهد و توضیحات قانع‌کننده‌ای درباه دلایل این گرانی ارائه کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که اپراتورهای تلفن همراه با چه مبنایی قیمت اینترنت را افزایش داده‌اند؟ افزود: اینترنت اکنون به یکی از الزامات زندگی مردم تبدیل شده است زیرا تحصیل و بخشی از کسب و کار مردم به این خدمت نیاز دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: همان گونه مردم برای گذران زندگی به آب، برق، گاز و ... نیاز دارند باید اینترنت نیز با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افکار عمومی نسبت به گرانی حساس شده است، تصریح کرد: وزارت ارتباطات باید در محاسبه نرخ اینترنت به این موضوع که این خدمت این روزها به یکی از اساسی ترین نیازها تبدیل شده، توجه و راهکارهایی برای جبران این موضوع کند.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1137517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =