آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از امروز

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش و پرورش امروز ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارت‌ شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش) از امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ توزیع خواهد شد.

 داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. فرآیندبرگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح (هشت) بوده و در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، به همین منظور داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، داوطلبان باید نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش) از ۱۵ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ماه به‌صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر ۲۳ اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از 23 اردیبهشت، قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =