ماجرای آتش‌سوزی خوابگاه نجات‌اللهی چه بود؟

دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر به تشریح جزئیات آتش‌سوزی روز گذشته خوابگاه نجات اللهی این دانشگاه پرداخت.

آروین بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات آتش‌سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: خوابگاه نجات‌اللهی دانشگاه امیرکبیر روز گذشته حوالی ساعت ۱۱ دچار آتش‌سوزی شد. از قرار معلوم مقداری پسماند و زباله بازیافتی ساختمان مجاور که دارای حیاط مشترک خوابگاه بود، منجر به ایجاد آتش‌سوزی شده بود. دلیل این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: آتش سوزی شب گذشته این خوابگاه حدود ۴۵ دقیقه ادامه داشت و آتش نشانی و باقی گروه‌های امدادی در این مدت در محل حادثه حضور داشتند؛ به‌طوری که حدود ۱۵ ماشین آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر بودند.

دبیر کل شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر گفت: حریق با کمک آتش‌نشانان مهار شد. دانشجویان حدود ۲ ساعت بیرون از خوابگاه معطل بودند. تعدادی از دانشجویان دچار تنگی نفس شده و یک نفر نیز به بیمارستان مراجعه کرد که به تشخیص پزشک مشکل جدی برای این دانشجو وجود نداشت و پس از مدت کوتاهی از بیمارستان مرخص شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه امیرکبیر در صدد حل مشکلات ایجاد شده در این آتش‌سوزی هستند؛ گویا خوابگاه نجات‌اللهی دارای مشکلاتی شده که باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایسکانیوز، وقوع حادثه حریق در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجمعی در ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان به آفرین اعزام کرد. 

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، محل حادثه خوابگاه دانشجویی یکی از دانشگاه‌های کشور بود حدود ۴۰۰ آقا در این محل حضور داشتند. آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت۱:۱۵ عملیات خود را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =