روایت پرسپولیس از سنگ‌اندازی‌ها در تبریز

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص اتفاقات دیدار با تراکتور ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده در دیدار با تراکتور و نیمه تمام ماندن این مسابقه، نوشت:‌ «سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد. در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسگری برخورد کرد.

با شروع گرم کردن بازیکنان، فحاشی و پرتاب سنگ به سمت بازیکنان ادامه پیدا کرد و نمایندگان پرسپولیس به ناظر بازی تذکر دادند که بازیکنان تیم با شروع بازی در این شرایط امنیت ندارند.
پیش از آغاز بازی گل‌محمدی با توجه به محرومیت از حضور روی نیمکت، قصد داشت به جایگاه ویژه برود که همانطور که از ویدئوها و عکس‌های منتشر شده مشخص است اینگونه با پرتاب اشیا و سنگ و آجر از سوی هواداران میزبان بدرقه شد! آن هم در شرایطی که نیروی انتظامی او را مشایعت می‌کرد».

بیشتر بخوانید 

اسدی: خریدهای پرسپولیس خوب نبود

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد که در جریان بازی سنگی به دست فیلمبردار باشگاه خورده و در بین دو نیمه نیز یک سنگ بزرگ به سر مدیر حراست باشگاه پرسپولیس برخورد کرد که باعث جراحت او شد.

باشگاه پرسپولیس در ادامه با انتشار تصاویر زیر نوشت: «پرتاب اشیای مختلف به سمت رضاییان و کمک داور اول بازی. بعد از همین صحنه داور بازی با توجه به اخطارهایی که پیش از این داده بود که در صورت تکرار پرتاب اشیا بازی را پایان می‌دهد، توپ را برداشت و بازی نیمه تمام ماند».

انتهای پیام/

کد خبر: 1141144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =