فینال تمام عیار/ بوی انتقام در پاریس

یورگن کلوپ درباره صحبت های انتقام جویانه محمد صلاح قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: هیچ کس نگران نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران شهر پاریس میزبان تقابل رئال مادرید و لیورپول خواهد بود. دیداری که باید در نهایت شنل افتخارش بر تن آنجلوتی خواهد بود یا کلوپ!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درصحبت‌هایش انتقام گرفتن از رئال مادرید در فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا را کم اهمیت جلوه داده است و گفت که  فابینیو و تیاگو آلکانتارا با بازگشت به تمرینات باشگاه را تقویت کرده اند.

 محمد صلاح اوایل این ماه گفت که می‌خواهد به جای منچسترسیتی در فینال روز شنبه با مادرید بازی کند تا "انتقام" فینال سال ۲۰۱۸ را بگیرد، انجا  که مادرید  فینال را از لیورپول۳-۱ برد، در حالی که صلاح در دیداری جنجالی با سرجیو راموس مصدوم شده بود.

هنگامی که در کنفرانس خبری روز جمعه از کلوپ پرسیده شد که آیا اظهارات صلاح می تواند تأثیر نامطلوبی بر عملکرد او داشته باشد، گفت: "نباید نگران این باشیم که بیش از حد آن را تحت الشعاع قرار دهد این کاملا طبیعی است. او در بازی خیلی زود مصدوم شد.

او در فرم بسیار خوبی است اما در آن زمان نیز در فرم خوبی بود

 "این یک احساس طبیعی است که همه ما داریم و همه با چیزهای مختلف انگیزه دارند. من اکنون۲۶ بازیکن  دارم که همه با چیزهای مختلف انگیزه دارند و این کاملاً خوب است. من هیچ مشکلی با آن ندارم."

 تنها مسئله این است که اگر این فقط برای ما انگیزه باشد، اما در بیشتر موارد اینطور نیست. طبیعی است که مو بخواهد اوضاع را درست کند. ما فراموش نکردیم چه اتفاقی در آن زمان افتاد، اما چند وقت پیش بود و ما چنین کردیم. دلایل زیادی برای اینکه فردا شب باید مطلقا همه چیز خود را در میان بگذاریم.

 مادرید روز شنبه چهاردهمین جام اروپایی خود را تعقیب خواهد کرد، در حالی که لیورپول که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ قهرمان شده بود، در سومین فینال لیگ قهرمانان اروپا در پنج سال گذشته بازی می‌کند.

کلوپ گفت: "من نمی‌دانم اگر جام را ببریم چه احساسی خواهیم داشت. شما باید این سوال را بعد از بازی از من بپرسید. در حال حاضر ما بیشتر در حال آماده شدن هستیم تا بتوانیم یک بازی واقعی، یک مبارزه مناسب را ارائه دهیم."

 "[مادرید] پرافتخارترین باشگاه است. این تیمی است که برخی از بازیکنان می توانند آن را برای پنجمین بار ببرند. این تیمی است که سرمربی اش می تواند جام را برای چهارمین بار برنده شود. همه چیز به وضوح گویای چیزهای زیادی است، بنابراین ما نمی توانیم اکنون این تجربه را بخریم یا یک شبه آن را دریافت کنیم

 تنها چیزی که می‌توانم بگویم، و با بیاد آوردن این احساس  که ما برای سومین بار در پنج سال اخیر [در فینال لیگ قهرمانان اروپا] هستیم، قوت قلبی خاص داشته باشیم و  این هم احساس خاصی است. تنها چیزی که به آن فکر می کنیم این است که چگونه برای بازی آماده شویم. چگونه بازی را انجام دهم. یک لحظه به این فکر نکردم که چه حسی دارد زیرا آنقدر صبور هستم که منتظر آن لحظه باشم و آن موقع به شما بگویم."

 کلوپ با یک دردسر احتمالی در انتخاب بازیکنان روبرو بود زیرا فابینیو دو بازی پایانی لیورپول در لیگ برتر را به دلیل مشکل ران از دست داد و تیاگو با آسیب دیدگی همسترینگ از پیروزی آخر هفته گذشته مقابل وولوز می لنگید. با این حال، این زوج این هفته تمرین کرده اند و امکان حضور در ترکیب را دارند

 کلوپ گفت: برای هر دو خوب به نظر می رسد.فابینیو کاملاً عادی تمرین کرد. تیاگو [پنجشنبه] با تیم تمرین کرد. امروز تمرین می کنیم و سپس از آنجا می رویم."

 یورگن کلوپ روز جمعه گفت که: تجربه لیورپول در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا به خوبی به این تیم مقابل رئال مادرید کمک خواهد کرد. اندی رابرتسون اظهارات کلوپ را تکرار کرد که لیورپول نسبت به تیمی که در سال ۲۰۱۸ در کیف شکست خورد، با تجربه تر است.

 رابرتسون گفت: ما فصل بعد در مادرید هدفی را برای خودمان نوشتیم. و ان هم این بود که ما از این رقابت انتقام گرفتیم و برای اولین بار برنده شدیم.

 لیورپول تا هفته قبل امیدوار بود بتواند یک چهارگانه تاریخی را امشب به پایان برساند، در حالی که قبلاً جام کارابائو و جام حذفی این فصل را بالای سر برده بود، اما در آخرین روز رقابت با سیتی از قهرمانی لیگ برتر محروم شد.

ترنت الکساندر-آرنولد که گفت که تیم  ناامیدی آخر هفته گذشته لیگ برتری خود را پشت سر گذاشته و بر کسب سومین جام خود در فصل تمرکز کرده است.

 الکساندر-آرنولد گفت: "من فکر می کنم اندوه یکشنبه را پشت سر گذاشته ایم."  ما تجربه این فصل را داریم که  باید روی اتفاقات بعدی تمرکز کنیم.

 ما تمام راه‌ها را در همه آمارهای کامپیوترها پیش رفته‌ایم، بنابراین دیگران را فراموش می‌کنیم و روی یکی که اکنون در مرحله بعدی هستیم تمرکز می‌کنیم. سخت بود، اما آن ناکامی پشت سرمان است.»

محسن سلیمانی سرشت

کد خبر: 1142155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =