دانشگاه‌های دولتی در تقریب مذاهب از دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرند

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی و دینی با تقدیر از تلاش‌های فکری و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب نمایشگاه گام دوم، خواستار الگوبرداری دانشگاه‌های دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ایجاد دفاتر تقریب مذاهب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ماموستا عبدالسلام کریمی ضمن بازدید از غرفه تقریب مذاهب نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افتتاح دفاتر تقریب مذاهب به همت دانشگاه آزاد اسلامی، هم جای خوشحالی و هم جای ناراحتی دارد. خوشحالی از این جهت که این کار به همت دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و تقریباً ۲۳ دفتر تقریب مذاهب شکل یافته‌اند؛ و ناراحتی از این جهت است که دانشگاه آزاد در این مسیر تنها است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های دولتی باید در مسیر کمک به انسجام ملی، وحدت و ایجاد تمدن نوین اسلامی طبق نظر مقام معظم رهبری در این زمینه همکاری کنند و از دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرند. وجود دفتر تقریب مذاهب در نقاط مختلف کشور، الزامی و ضرورتِ جامعه اسلامی است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی و دینی، در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این نمایشگاه انعکاس تلاش‌های فکری، پژوهشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی در چهلمین سالگرد تأسیس این دانشگاه و در راستای بیانیه گام دوم و هم‌چنین بستری برای تحقق شعار سال -یعنی تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین- است و جای تقدیر دارد.

خبرنگار: سید محمدجواد جزایری

انتهای پیام./

کد خبر: 1142530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =