مجیدی در امارات موفق نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی که فنی‌تر و باهوش تر از آندره‌آ استراماچونی نیست؛ او به تیمی به مراتب بهتر رفت اما موفق نشد. مجیدی به تیمی رفته که سطح فنی پایینی دارد و موفق نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ محمد نوری با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال  اظهار داشت: اول اینکه بابت قهرمانی استقلال به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم و ممنون او هستیم، البته نباید از مدیریت باشگاه استقلال به سادگی گذشته که بستر و شرایط لازم را فراهم کرد تا این تیم حاشیه نداشته باشد.

وی افزود: حمایت پیشکسوتان از استقلال در این فصل غیرقابل کتمان است؛ آنها با تمام وجود از تیم مورد علاقه خود حمایت کردند و این حمایت نه به خاطر فرهاد مجیدی بلکه به خاطر استقلال بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: برای من جدایی فرهاد مجیدی یک سوال بزرگ است. مجیدی چه زمانی فرصت کرد که با این تیم اماراتی صحبت و توافق کند؟ او همیشه تصور می‌کرد نباید با  پیشکسوت‌ها مشورت کرد چرا که ممکن است جای او را بگیرند در حالی که این تفکر اشتباه بود. قدیمی‌های استقلال نه تنها از مجیدی بلکه از هر کس دیگری که روی نیمکت بنشیند حمایت کرده و می‌کنند.

نوری اضافه کرد: فرهاد برای چندمین بار دست استقلال را در پوست گردو می‌گذارد؛ او در دوران فوتبالی این کار را انجام داد و آن زمان می‌گفتند بی تجربه است اما حالا که با تجربه است چرا این کار را انجام داد؟!

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی بین هوادار و پول بار دیگر پول را انتخاب کرد. به طور حتم او چند سال دیگر که به استقلال باز خواهد گشت هواداران دیگر او را با روی باز نخواهند پذیرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1143653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احسان احسانی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 1
      این نظر شماست وبننظر من استقلالی تر از مجیدی وجود ندارد رفتنش هم شاید مثل علی آقای دایی باشد بیاید دیگران را زود قضاوت نکنیم اصلا قضاوت نکنیم
    • احمد لوکارلی DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      با دو باخت دیپورت میشود اونجا از امتیاز معیشتی و برنامه لیگ همچنین کرونا گیت خبری نیست