توصیه به تیم الجزایر برای انتقام گرفتن از ایران

خبرنگار سرشناس الجزایری معتقد است دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر در حالی از ساعت 22:30 فردا شب (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سحیم بن حمد شهر دوحه قطر به دیدار هم می‌روند که دو تیم پیش از این چهار بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر تیم دو برد و دو شکست بوده است.

در آخرین رویارویی، این تیم ایران بود که در تاریخ 27 مارس 2018 در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک حریف آفریقایی خود را شکست داد و حالا الجزایز در اندیشه انتقام گرفتن است.

شبلی اسحاق خبرنگار سایت الجزایری «dzfoot.com» در این باره گفت: ایران به جام حهانی 2022 قطر صعود کرده و بازیکنان خیلی خوبی همچون مهدی طارمی در اختیار دارد، بنابراین این بازی دوستانه خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.این بازی البته برای الجزایر فرصتی برای انتقام است.

وی ادامه داد: این دیدار دوستانه برای برخی بازیکنان تیم ملی ما مهم خواهد بود و جمال بلماضی (سرمربی الجزایر) سعی می‌کند به بازیکنان جدید دعوت شده فرصت بازی بدهد. این فرصت خوبی برای این بازیکنان و هواداران برای دیدن بازی آنهاست.

شبلی اسحاق خاطرنشان کرد: به نظرم دو تیم بازی خوبی را فردا از خود به نمایش خواهند گذاشت. الجزایر تلاش می‌کند با پیروزی در این دیدار، نتایج خوبی که در دو مسابقه اخیرش گرفته را تداوم ببخشد، این در حالی است که ایران هم هدف مشابهی دارد و سعی می‌کند تا با شکست یکی از قدرتمندترین تیم‌های آفریقا خود را برای جام جهانی قطر آماده کند.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1143806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =