امکان انتقال پیام‌ها از اندروید به ios در واتساپ

پیامرسان واتساپ قابلیت انتقال چت از اندروید به iOS را به صورت آزمایشی برای کاربران این سیستم عامل اضافه کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در ماه اکتبر سال گذشته، واتساپ قابلیت انتقال تاریخچه چت از آی او اس به سیستم عامل اندروید را برای تمام کاربران این سیستم عامل عرضه کرد.

به گزارش سایت جی‌سی ام آرنا، واتساپ، امروز، انتقال پیام‌ها از اندروید برای کاربران آی او اس را  نیز فراهم کرد. البته مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران اپل بتوانند از ویژگی جدید برخوردار شوند. برای استفاده از قابلیت انتقال پیام‌ها باید سیستم عامل اندرویدتان بالای ۵ و واتسپتان نیز ۲.۲۲.۷.۷۴ یا بالاتر باشد. افزون بر این باید از شماره قبلی استفاده کنید. همچنین سیستم عامل ios باید ۱۵.۵ بوده و نسخه واتساپ نیز ۲.۲۲.۱۰.۷۰ یا جدیدتر باشد.

بیشتر بخوانید:

روش‌هایی برای آنکه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

براساس گزارش‌ها، انتقال با استفاده از برنامه Apple’s Move to iOS و به صورت محلی انجام می‌شود. این بدان معنی است که تلفن‌های قدیمی و جدید باید در یک شبکه Wi-Fi باشند (یک نقطه اتصال Wi-Fi نیز کار می‌کند) و هر دو باید به شارژر وصل شوند. گفتنی است که داده‌های دستگاه اندرویدی به طور خودکار پاک نمی‌شوند، پس از آن می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. شایان ذکر است که در قابلیت جدید این پیامرسان فقط پیام‌ها منتقل می‌شوند و  اعلانات پرداخت همتا به همتا و سابقه تماس به آیفون شما انتقال نمیابند.

کد خبر: 1144451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =