تلویزیون بچه بازی شده / پرستاری از همسرم باعث شد فکر کنند از بازیگری کناره‌ گرفته‌ام

بازیگر سریال کیمیا گفت: حدود ۵ سال به دلیل پرستاری از همسرم نتوانستم سر پروژه‌ای حاضر شوم و این برداشت صورت گرفت که قصد ادامه فعالیت در تلویزیون را ندارم.

مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وکو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت کم‌کاری این روزهای خود گفت: چند سالی به دلیل پرستاری از همسرم (محسن قاضی مرادی) نتوانستم سر پروژه‌ای حاضر شوم و این برداشت صورت گرفت که قصد ادامه فعالیت در تلویزیون را ندارم.

وی ادامه داد: البته مشکل دیگری که در این بین وجود دارد این است که انگار باندی در سینما و تلویزیون شکل گرفته و عده‌ای همه کارها را در دست خود گرفته‌اند و اجازه فعالیت به سایر بازیگران را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:

ممیزی‌های صدا و سیما سد راه تهیه‌کنندگان / باتجربه‌ها خانه‌نشین شده‌اند

بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر اظهار کرد: بارها شده که برای پروژه‌ای دعوت شدم اما وقتی بر سر کار حاضر می‌شوم می‌بینم جوانانی که به عنوان کلاس بازیگری ثبت‌نام کرده‌اند، دور هم جمع شده، تنها چند عکس می‌گیرند و دست آخر هم یک کار پیش پا افتاده پیشنهاد می‌کنند که می‌توان گفت این نوعی توهین است.

مهوش وقاری

بازیگر سریال دزد و پلیس گفت: در واقع باید گفت که عملا مسئولان خود را کنار کشیده‌اند و آدم‌هایی روی کار هستند که انگار از چیزی سر در نمی‌آورند و اصلا مشخص نیست که کار دست کیست و چه کسی تعیین‌کننده است؟

وی در ادامه با اشاره به ریزش مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی گفت: اتفاقی که اخیر شاهد هستیم این است که برنامه‌های قدیمی که از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است همچنان دارای مخاطب است اما برخی برنامه‌هایی که در حال حاضر تلویزیون می‌سازد نه تنها مخاطب ندارد بلکه باعث دوری بیننده از تلویزیون نیز می‌شود.

وقاری تصریح کرد: کارهای قدیمی حرفی برای گفتن داشتند اما سریال‌های کنونی چنین نیستند، انگار کارها بچه بازی شده و آن‌گونه که باید وقت کافی برای آنها اختصاص داده نمی‌شود.

وی در پایان گفت: تلویزیون دچار نوعی شعارزدگی شده است و درست همانند این است که می‌خواهد یک موضوع را به‌زور به خورد مخاطب دهد، بهتر است صدا و سیما کاری کند تا اتحاد و همدلی بین این سازمان و مردم بیشتر شود.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران به دنیا آمد. همسر او محسن قاضی‌مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. وی لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۱۳۵۵ دریافت کرد. وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر شروع کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =