افشای مخفی‌کاری ستاره اسبق رئال مادرید

ستاره اسبق تیم فوتبال رئال مادرید در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، از مشکلات خود در دوران حرفه‌ای و دست و پنجه نرم کردن با مصرف مشروبات الکلی پرده برداشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیسینو که در سال ۲۰۱۱ برای ویارئال نیز به میدان رفت و در مارس ۲۰۱۸ پس از حضور در تیم‌های اتلتیکو مینیرو، آ. اس رم، سیوا اسپور و یکی دو تیم دیگر، کفش‌های خود را آویخت، در طول دوران فوتبالی همواره با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می‌کرد هرچند بنا به گفته خود این بازیکن، راه پنهان کردن این موضوع را به خوبی بلد بوده است.

سیسینو در یک برنامه تلویزیونی برزیلی گفت: اگر بپرسید که آیا هرگز با حالت غیرعادی و تحت تاثیر الکل به تمرین رئال رفته‌ام یا نه، جواب مثبت است. 

وی افزود: برای مخفی کردن بوی الکل، قهوه می‌خوردم و با عطر و ادکلن دوش می‌گرفتم. در شغل ما به عنوان فوتبالیست، این کار راحت است. برای نوشیدنی الکل نیاز به پول نداشتم و مردم در رستوران‌ها با خوشحالی آن را در اختیار من قرار می‌دادند. وقتی ۱۳ ساله بودم، برای اولین بار الکل مصرف کردم و بعد از آن هرگز ترک نکردم.

مدافع برزیلی اسبق رئال ادامه داد: در حومه شهر زندگی می‌کردم و آخر هفته‌ها با دوستان جمع می‌شدیم و به کلوپ‌های شبانه می‌رفتیم. از بزرگ‌ترها می‌خواستم برایم مشروبات الکلی تهیه کنند و در جایی مخفی بدون حضور پدر و مادر و پلیس مصرف می‌کردم.

وی در ادامه درخصوص مشکلات ناشی از مصرف الکل و تاثیرات آن بر روابط شخصی وی گفت: الکل شما را با کسانی که با این سبک زندگی موافق هستند، احاطه می‌کند و کسانی که واقعا شما را دوست دارند، رفته رفته حذف می‌شوند. وقتی آنها شما را از این کار بازمی‌دارند، هیچ علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایشان ندارید. 

سیسینو حالا ۴۱ سال دارد و از بند الکل رها شده و می‌خواهد تجریباتش را در مورد مصرف الکل با دیگران در میان گذاشته و از گرفتار شدن آنها در دامی مشابه جلوگیری کند.

وی افزود: فوتبال یکی از مراحل زندگی من بود اما حالا وارد مرحله‌ شهادت دادن شده‌ام و می‌خواهم به مردم کمک کنم تا در سرنوشت من گرفتار نشوند. سخنرانی‌های انگیزشی می‌کنم؛ برای فوتبال بازی کردم آماده نیستم و فقط در ذهنم فوتبالیست هستم.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1144959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =