رضایی: می‌خواهم از جدایی‌ام پول خوبی به استقلال برسد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید در صورت جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان پایتخت، می‌خواهد شرایط مالی خوبی برای این باشگاه به وجود بیاید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا رضایی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره شرایط خودش در جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: فصلی که گذشت، فصل نسبتا خوبی برای من بود. با حضور رشید مظاهری و سیدحسین حسینی، کم‌تر کسی فکر می‌کرد که من به ترکیب اصلی برسم. با لطف هواداران و برخی از کارشناسان و نمرات سایت‌های کارشناسی، من جزو بازیکنان خوب به شمار آمدم. برای خیلی‌ها غیرقابل باور بود که سال اول حضورم در استقلال این‌طور پیش برود. بابت این مساله از خداوند تشکر می‌کنم. خوشحالم در سال اول حضورم، توانستم خوشحالی هواداران را بابت قهرمانی ببینم و امیدوارم فصل آینده، فصل بهتری باشد.

بیشتر بخوانید

 ساپینتو با چه شرایطی در استقلال موفق عمل می‌کند؟

او ادامه داد: قطعا تیمی که قهرمان می‌شود، پیشنهاد قابل توجهی به بازیکنانش میِ‌رسد. من هم چند پیشنهاد خوب ایرانی و ۲ پیشنهاد خارجی دارم که برای هر کسی وسوسه کننده است. صحبت‌هایی با باشگاه شده است که تا الان مثبت بوده است و فکر می‌کنم خبرهای خوبی به دست همه برسد و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اولویت علیرضا رضایی ماندن در استقلال است؟ گفت: من معتقدم که پیشرفت من به پیشرفت تیم وابسته است و این دو باهم هم‌سو هستند. تیم ما سال گذشته قهرمان شده است و این در دیده شدن من تاثیرگذار است. دوست دارم حتی اگر من در استقلال نباشم، بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد ولی با شرایطی که پیش آمده است، هواداران اگر کمی صبر کنند، خبرهای خوشی را می‌شنوند. من دوست دارم در شرایطی از استقلال جدا شوم که شرایط مالی خوبی برای تیم به وجود بیاید و رفتن من به هر تیمی، باعث شود، مبلغ خوبی عاید استقلال شود.

رضایی درباره ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: مربی اروپایی در سال اول حضور خود در لیگ ایران، کار راحتی نخواهد داشت چون فوتبال ما با کل دنیا متفاوت است و ما این را می‌دانیم جو سنگینی در تیم‌ها وجود دارد. اگر من در استقلال حضور داشته باشم، تلاش می‌کنیم تا مثل فصل گذشته شرایط را هموار کنیم و تمام وجودم را برای استقلال بگذارم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

دروازه‌بان استقلال، درباره شرایط تیم ملی امید ایران و حضور پیدا نکردن او در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت: اجازه بدهید وارد جزییات نشوم. یک سری تعصبات و مشکلات بین اشخاص وجود دارد که باعث می‌شود تیم ملی آسیب ببیند. اگر شرایط به وجود می‌آمد که من بار دیگر لباس تیم ملی را می‌پوشیدم، شاید شرایط متفاوت می‌شد چون من قبلا این کار را کردم و تیم ملی صعود کرد و در تیم کلین شیت‌ داشتم و با کل بازیکان هماهنگ بودم و مدافعان را می‌شناختم. کیفیت بازیکنان ما طوری نبود که تیم ملی امید در مرحله گروهی حذف شود. من این اطمینان را داشتم که اگر در تیم ملی امید حضور داشتم، تیم نتیجه شایسته‌تری می‌گرفت اما بحث‌هایی که میان عزیزان پیش گرفت، باعث شد خودشان بیش‌تر ضرر ببینند. همه می‌دانند شرایط من در تیم ملی و تیم باشگاهی چگونه است. من با بازیکنان هماهنگ بودم و همه بازیکنان بعد از تورنمنت می‌گفتند که کاش تو در این رقابت‌ها حضور داشتی و خیلی نبودنت حس شد. من دوست داشتم به تیم ملی کمک کنم و از حذف تیم ملی ناراحت شدم و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. و تیم ملی آسیب نبیند.

او درباره آینده فوتبالی‌اش و فصل آینده مسابقات تاکید کرد: در فوتبال، کسی موفق است که بتواند بیش‌ترین تلاش را بکند. وقتی بدن فعالیتش کم‌تر بشود، ما بیش‌تر صحبت می‌کنیم. شما می‌دانید که من سعی می‌کنم خیلی مصاحبه نکنم. من تلاش کردن را بیش‌تر از صحبت کردن دوست دارم. کسی نمی‌داند که من چند جلسه تمرین می‌کنم. هر چه در توانم است، می‌گذارم. سقفی برای آرزوهایم نگذاشتم چون برای رسیدن به اهداف،‌ هیچ سقفی وجود ندارد. با تمریناتی که انجام می‌دهم، مطمئن هستم که تمام اهداف را تیک خواهم زد و روزی به رویایم خواهم رسید. راهی که می‌روم، به نظر من راه درستی است و از هواداران می‌خواهم به من انرژی مثبت بدهند و من را دعا کنند که بتوانم به عنوان فرزند استقلال، نماینده خوبی باشم و پرچم استقلال را هر کجا هستم، بالا ببرم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1146593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =