بیش از ۱۵ بازیکن استقلال بلاتکلیف هستند

مسئولان باشگاه استقلال در روزهای گذشته تلاش زیادی کردند تا قرارداد یکسری از بازیکنان را تمدید کنند و چند بازیکن جدید نیز به تیم اضافه شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیور، مسئولان باشگاه استقلال در روزهای گذشته تلاش زیادی کردند تا قرارداد یکسری از بازیکنان را تمدید کنند و چند بازیکن جدید نیز به تیم اضافه شدند. در همین راستا، قرارداد برخی بازیکنانی که از مدت قراردادشان باقی مانده بود، تمدید شد.

بیشتر بخوانید

رجبی: جای وریا بودم به تیم دیگری نمی‌رفتم

با این حال، تکلیف بسیاری از بازیکنان مشخص نیست. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که همراه دستیارانش در ایران حضور دارد در هتل محل اقامت خود در حال بررسی وضعیت بازیکنان هستند. حتی گفته می‌شود هر بازیکنی که جذب شده، قبل از امضای قرارداد تأیید ساپینتو را داشته است. احتمال می‌رود ساپینتو از همه بازیکنان بخواهد در تمرینات شرکت کنند و سپس براساس ارزیابی‌ها، تصمیم به ادامه همکاری با آنها بگیرد.

امین قاسمی‌نژاد، آرش رضاوند، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی، آرش داج‌لیری، محمدجواد به‌آفرین، فردین رابط و عرفان باقری نفراتی هستند که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته یا به‌صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده بودند یا جایی در تیم نداشتند، اما همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال هستند. محمدحسین مرادمند هم دنبال پایان کارهای خدمت سربازی‌ خود است، اما تا زمانی که نهایی نشود در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

در این میان، کوین یامگا هنوز به ایران بازنگشته است و مشخص نیست تمایل به ادامه همکاری با باشگاه استقلال دارد یا نه. قرارداد عارف غلامی نیز تمدید نشده و امیرحسین حسین‌زاده هم در اندیشه لژیونر شدن و جدایی است. علاوه بر اینها ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی نیز با توجه به پرداخت نشدن آخرین قسط از پول رضایت‌نامه‌شان به باشگاه سایپا، وضعیت نامشخصی دارند.

لازم به یادآوری است که محمد دانشگر و وریا غفوری هم از استقلال جدا شده‌اند.

در زیر نگاهی به لیست استقلال بدون بازیکنان جدید خواهیم داشت:

دروازه‌بان‌ها: سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر

مدافعان: رافائل سیلوا و روزبه چشمی

مدافعان کناری: صالح حردانی، جعفر سلمانی و ابوالضل جلالی

هافبک‌ها: زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، رضا آذری، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، سبحان خاقانی و امیرعلی صادقی

مهاجمان: ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و کوین یامگا.

بازیکنان جدید

سیدمحمد حسینی (مدافع)، امید حامدی‌فر (مدافع کناری و هافبک)، سجاد شهباززاده (وینگر و مهاجم)، محمدحسین زواری (هافبک) و رضا میرزایی (وینگر).

منبع: تسنیم

انتهای پیام /

کد خبر: 1146958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =