سایپا از مشتریانش عذرخواهی کرد

معاون سایپا در مورد علل بروز تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فرزاد غزایی درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

بیشتر بخوانید

ماجرای خودروساز شدن یکی از کارخانه‌های تولید ماکارونی / رقیبی جدید برای ایران خودرو و سایپا در راه است؟

او تاکید کرد: این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است و تمام توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.

معاون کیفیت سایپا در ادامه تصریح کرد: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

او افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان گرامی در روزهای آتی برطرف شود.

او در پایان افزود: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی که از سوی مشتریان اعلام می‌شود را با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1147303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =