مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم محمدمهدی فداکار معاون سابق و معارفه  داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،  علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانها و مدیران کل معاونت امروز برگزار شد.

 طهرانچی در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با رفتن فداکار از دانشگاه آزاد اسلامی، بنده یک دوست شفیق را از دست دادم. برای انتخاب جایگزین فداکار، بررسی های متعدد و همه جانبه انجام دادیم تا موفق به یک انتخاب کامل همچون دکتر جاوید شدیم. 

 فداکار معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف به ویژه نیروی انسانی، کشاورزی، صنعت و ... دارای ظرفیت های بیشماری است که با بکارگیری همه این پتانسیل ها می توانیم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های گوناگون باشیم. کار در دانشگاه آزاد اسلامی دارای مزیت های فراوانی است که اختیار عمل از جمله آنهاست. خداوند را به جهت توفیق خدمت در این دانشگاه همواره شاکر هستم. 

 داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در این جلسه با تبریک عیدسعید غدیر خم، گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده اقدامات مؤثر دکتر فداکار در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم. 

وی با قدردانی از حسن اعتماد دکتر طهرانچی اظهار کرد: امیدواریم به کمک همه همکاران معاونت توسعه و مدیریت منابع بتوانیم در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی گام برداریم و دانشگاه را به جایگاه شایسته و مدنظرمان برسانیم.

حسین جوادی، قائم مقام معاونت توسعه و مدیرت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: دکتر فداکار با سیاست ها و راهبردهای خود موفق به کاهش تنش ها و مشکلات شد و میزان رضایتمندی در حوزه مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش داد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1147579

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =