رفتارهای سلیقه‌ای گشت ارشاد مورد تأیید هیچکس نیست

معاون اجرایی رئیس جمهور معتقد است: برخورد با هنجار شکنان حجاب قانون است و رفتارهای سلیقه‌ای در اجرای قانون مورد تأیید هیچکس نیست.

سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در واکنش به تصاویر منتشر شده از برخورد نامتعارف یکی از گروه‌های گشت ارشاد با یک شهروند اظهار کرد: برخورد با هنجار شکنان حجاب طبق قانون اجرا می‌شود و ممکن است در اجرای قانون افرادی هم سلیقه‌ای رفتار کنند که مورد تأیید هیچکس نیست.

وی با بیان اینکه نباید خطاهای فردی به گونه‌ای انعکاس داده شود که تمام کارهای خوب نیروی انتظامی و گشت ارشاد نادیده گرفته شود، افزود: این بی‌انصافی است که خطای یک نفر را به کل مجموعه تعمیم دهیم. گاه استثنائات سلیقه‌ای در روند اجرای قانون پیش می‌آید که موضع مجریان کار نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تأکید براینکه مردم در مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر نشان دادند که با یکدیگر همراز و همراه هستند، گفت: این پروژه‌ها با هدف گسست جامعه ایران در جای دیگری برنامه ریزی می‌شود و باید همگی مردم و مسئولان مراقب خط رسانه‌ای بدخواهان باشند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: دشمن در آن سوی مرزها دنبال ممیزی کردن جامعه اسلامی ایران است و باید این را هم بدانند که این مردم مانند همیشه آنها را ناکام خواهند گذاشت.

کد خبر: 1148419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =