پراکندگی دعواهای استقلال در طول فصل

با قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد تیم استقلال کارش را در این فصل با سپاهان آغاز و با تراکتور به پایان می‌رساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قرعه کشی بیست و دومین دوره از رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را در هفته‌های مختلف این مسابقات شناختند. تیم استقلال مدافع عنوان قهرمانی که چند روزی است تمرینات آماده سازی‌اش را در کشور ترکیه برگزار می‌کند، در هفته اول این رقابت‌ها با سپاهان دیدار می‌کند و در هفته آخر با تراکتور که این قرعه نشان می‌دهد آبی پوشان آغاز و پایان سختی در این فصل از رقابت‌ها دارند.

بیشتر بخوانید:

طهماسبی: جدایی‌ از استقلال بزرگترین اشتباهم بود

شاید یکی از جذابیت‌های این فصل تقابل جالب توجه ساپینتو و مورایس سرمربیان جدید استقلال و سپاهان در همان هفته اول باشد که این دو مربی تازه وارد و پر آوازه به لیگ برتر می‌توانند برای یکدیگر و سایر تیم‌های لیگ خط و نشان کشیده و از همان روز اول مدعی بودنشان را ثابت کنند.

اگر برای استقلال ۵ بازی دشوار در این فصل از رقابتها در نظر بگیریم، باید گفت به جز پرسپولیس و سپاهان، تراکتور، گل گهر و فولاد هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند حریفان سرسختی در این فصل برای آبی پوشان باشند.

شاگردان ساپینتو لیگ را با یک جنگ اساسی با سپاهان مدعی آغاز می‌کنند و پس از آن ۵ هفته کم تلاطم را مقابل ملوان، مس، نفت مسجد سلیمان، پیکان و نساجی خواهند داشت تا بعد از آن برای دو دیدار دشوار مقابل دو حریف جدی آماده شوند. آبی پوشان در هفته‌های هفتم و هشتم با گل گهر و فولاد دیدار می‌کنند که اساساً رویارویی با تیم‌هایی که هدایت آنها بر عهده امیر قلعه نویی و جواد نکونام است نمی‌تواند بازی‌های روانی برای آنها محسوب شود.

شاگردان ساپینتو سپس ۳ هفته نسبتاً آرام را پس از تقابل با فولاد در پیش دارند تا برای جنگ اصلی نیم فصل اول مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم آماده شوند و پس از آن با دو بازی نه چندان دردسر ساز مقابل صنعت نفت و مس رفسنجان، به استقبال دیدار دشوار و حساس مقابل تراکتور می‌روند.

با اینکه روند و نتیجه هیچ بازی را در فوتبال از پیش نمی‌توان پیش بینی کرد، اما قبل از شروع فصل و روی کاغذ می‌توان ۵ تیم پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، فولاد و تراکتور را جدی ترین رقبای مدافع عنوان قهرمانی در فصل جدید دانست و شاید مهم‌ترین بازی‌های استقلال مقابل این تیم‌ها باشد که ۵ بازی با این ۵ تیم در طول فصل پراکنده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =