جزئیات تجمع صنفی در دانشگاه خواجه نصیر/ دانشجویان خواستار تسهیلات رفاهی در ترم تابستان شدند

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در اعتراض به وضعیت تغذیه و سرویس ایاب و ذهاب در ترم تابستان تجمع کردند. با قول مساعد مسئولان مقرر شد بودجه‌ای برای فراهم کردن این تسهیلات رفاهی در نظرگرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اعتراض به وضعیت تغذیه و سرویس ایاب و ذهاب در ترم تابستان مقابل دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی مانند «بودجه مشکل دانشجو نیست» و «غذا و سرویس تابستان حق ماست» نسبت به پاسخگو نبودن مسئولان درباره اختصاص سرویس ایاب و ذهاب و غذای گرم با قیمت دانشجویی اعتراض کرده و بیانیه‌ای در این باره صادر کردند.

در بیانه تجمع صنفی دانشجویان خواجه نصیرالدین طوسی برای اختصاص غذا و سرویس ایاب و ذهاب آمده است: اهمیت فعالیت دانشجویان در تابستان برای پروژه و پایان نامه در جهت پیشرفت علمی دانشگاه و ارتباط دانشگاه با صنعت بر کسی پوشیده نیست. متاسفانه دانشجویان خواجه نصیر از اولیه ترین حقوق خود در این بازه برخوردار نبودند. علیرغم پیگیری های فراوان دانشجویان برای تغذیه و سرویس ایاب و ذهاب برای تابستان از ماه‌ها پیش، متاسفانه پس از طی شدن هفته‌هایی از شروع ترم تابستان، همچنان مسئولان دانشگاه اکثرا پاسخگو نبوده و یا در پی به تاخیر انداختن و در نهایت شانه خالی کردن از این مسئله بودند. به همین منظور دانشجویان بر آن شدند تا با یک تجمع صنفی به نوعی دیگر صدایشان را به مسئولان دانشگاه برسانند.

جزئیات تجمع صنفی در دانشگاه خواجه نصیر/ دانشجویان خواستار تسهیلات رفاهی در ترم تابستان شدند

مطالبه دانشجویان به این ترتیب بوده است: 

۱. غذای گرم دانشجویان با قیمت دانشجویی فراهم شود. 

۲. سرویس ایاب و ذهاب از خوابگاه دانش به دانشکده ها فراهم شود. لازم به ذکر است که مسیر خوابگاه دانش به دانشکده ها بسیار دور است و ناوگان شهری مناسبی هم برای این مسیر وجود ندارد و تردد بدون سرویس، هزینه‌های زمانی و مالی گزافی را بر گردن دانشجو می‌اندازد.

 پس از تجمع، دانشجویان جلسه ای با حضور شهرام صیدی معاون اداری و مالی(نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه)، همراه با ناصر ناصریفر، مدیر امور دانشجویی دانشگاه داشتند که در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

۱. بودجه سرویس ایاب و ذهاب برای دو وعده رفت و دو وعده برگشت در روز اختصاص داده شده و سند آن توسط شهرام صیدی امضا و قول اجرای آن توسط ناصری‌فر تا حداکثر سه روز کاری بعد داده شد.

۲. بودجه غذای تابستان مصوب شد. یک وعده غذا در روز قطعی بوده و در صورت اسکان کمتر از ثبت نام و تعداد روز کمتر، این بودجه صرف وعده دوم یا کمتر شدن هزینه هر وعده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149151

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 1
      اگر خبرنگار محترم تاحالا محیط دانشگاه رو تجربه کرده بودند میدونستند که باید اساتید رو با عنوان دکتر خطاب کنن