قابلیت جدید واتساپ درباره حذف پیام‌ها

امروزه واتساپ یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها می باشد. این اپلیکیشن در آپدیت جدیدش قابلیت خاصی را ارائه داده است که باعث خوشحالی بسیاری از کاربران می شود.

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، جدیدترین خبر منتشر شده توسط واتساپ نشان میدهد که او با افزودن قابلیت جدید به این پیام رسان، به نوعی آرزوی بسیاری از کاربران خود را محقق میکند. جزئیات بیشتر را در ادامه این بخش خواهید خواند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از قابلیت جدید واتس‌اپ برای اطلاع رسانی

امکان حذف پیام واتساپ حتی بعد از ۲ روز

فرض کنید یک پیام نامناسبی را به فرد مهمی مثلِ رئیس خود ارسال کرده اید؛ اگر این پیام را از واتساپ فرستاده اید، زمان بیشتری دارید تا بتوانید آن پیام را حذف کنید. کاربران واتساپ تقریباً بیش از دو روز بعد از ارسال پیام فرصت دارند تا پیام خود را حذف کنند در حالیکه قبلاً این زمان فقط یک ساعت بود.

برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، گروه واتساپ یا چت خصوصی خود که آن پیام را ارسال کرده اید را باز کنید، روی پیامی که می خواهید حذف کنید؛ دست خود را نگه دارید؛ سپس گزینه Delete یا حذف را بزنید و بعد؛ گزینه " Delete for everyone و Delete for me " حذف برای همه یا حذف برای خودم را انتخاب کنید.

اگر می خواهید از این ویژگی یعنی پاک کردن پیام تا دو روز استفاده کنید، حتما باید آخرین نسخه واتساپ را دانلود کرده باشید. در واقع واتساپ با این کار توانسته است از بعضی از رقیبانش پیشی بگیرد؛ به طور مثال پیام رسان آی مسیج در اپل این قابلیت را ندارد. مثلاً در نسخه بتا ios۱۶ کاربران فقط دو دقیقه فرصت دارند که پیام خود را حذف کنند؛ در صورتی که واتساپ این مدت زمان را به دو روز افزایش داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =