استقلال با این نفرات کم می‌آورد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در خط حمله ترافیک بازیکن وجود دارد که اگر یک نفر از آن‌ها بازی نکند شاید برای تیم حاشیه درست شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا حسن‌زاده، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازار نقل و انتقالات، اظهار داشت: به نظرم استقلال می‌توانست در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته باشد و بازیکنان قدرتمندتری را جذب کند. البته این تیم با این بازیکنان می‌تواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد، اما در لیگ قهرمانان آسیا با این نفرات کم می‌آورد. به هر حال نتایج فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بعد از برگزاری ۴، ۵ بازی مشخص می‌شود که عملکرد تیم‌ها در جذب بازیکن به چه صورت بوده و نوع تفکر ساپینتو سرمربی استقلال هم مشخص می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استقلال فصل گذشته قهرمان شده به همین علت بازیکنانش با ارزش هستند و مدیران باشگاه سعی کردند این بازیکنان را حفظ کنند و شاکله اصلی تیم تا ۸۰ درصد حفظ شده است. البته در خط حمله ترافیک بازیکن وجود دارد که اگر یک نفر از آن‌ها بازی نکند شاید برای تیم حاشیه درست شود.

کارشناس فوتبال درباره تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان گفت: تعیین سقف قرارداد فایده‌ای ندارد. اگر این قانون را اجرا کنند در آن صورت بازیکنان به تیم‌های خارجی می‌روند و سطح فنی لیگ برتر فوتبال پایین می‌آید. برخی از تیم‌ها پول دارند و رقم‌های قرارداد بالا به بازیکنان خود می‌دهند و این موضوع ایرادی ندارد. برخی از مدیربرنامه‌ها با مدیران باشگاه لابی می‌کنند و رقم قرارداد بازیکنان را بالا می‌برند تا خودشان هم از این انتقال بیشتر سود ببرند.

حسن‌زاده درباره حضور تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال کشورمان گفت: به نظرم این موضوع به نفع فوتبال کشورمان است و حضور خارجی‌ها می‌تواند بار فنی لیگ برتر فوتبال را بالا ببرد. بازی استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برگزار می‌شود و هر ۲ تیم مربی پرتغالی دارند و شاید آن‌ها به دلیل رقابت با یکدیگر بتوانند سطح فنی تیم‌های خود را بالا ببرند. بازیکنان خارجی درجه اول هم می‌توانند سطح فنی فوتبال ما را بالا ببرند، اما اگر باشگاه‌ها بازیکنان درجه چندم بگیرند فایده‌ای نخواهد داشت و فقط پول بیت‌المال هدر می‌رود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1150254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =