رویکرد مهم دانشگاه آزاد حل مسائل منطقه‌ای در استان‌ها است

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید بر صنایع خلاق و دانش بنیان تأکید دارد، گفت: حل مسائل منطقه‌ای در استان یکی از رویکردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی است. طرح‌های پویش و پایش در همین راستا در دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا هستند. طرح هر دانشجو یک مهارت در راستای مهارت افزایی و اشتغال آفرینی برای دانشجویان شکل گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به ریاست علی سروری مجد نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها در واحد زاهدان برگزار شد.

سروری مجد در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید بر صنایع خلاق و دانش بنیان تأکید دارد، گفت: حل مسائل منطقه‌ای در استان یکی از رویکردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی است. طرح‌های پویش و پایش در در همین راستا در دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا هستند. طرح هر دانشجو یک مهارت در راستای مهارت افزایی و اشتغال آفرینی برای دانشجویان شکل گرفته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت‌های درون استانی، منطقه‌ای و حتی کشوری درصدد حل مسائل و معضلات است.

 سروری مجد با اشاره به برگزاری رویداد عصر امید در چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد با ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر آشنا شدند. 

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه استان های دانشگاه آزاد اسلامی براساس برنامه پنج ساله این دانشگاه تنظیم و تدوین می شود و امیدواریم بتوانیم یک بودجه عملیاتی تصویب کنیم. 

 سروری مجد همچنین در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دلسوزان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی به صورت جهادی عمل کرده اند. امیدواریم شرایطی فراهم شود تا تجربیات و خاطرات مؤثر و مفید آنان را که در بسط و گسترش جامعه علمی سهم بسزایی داشته اند را مکتوب کنیم، بی تردید این افراد می توانند الگویی امیدبخش و ارزشمند برای جوانان امروز کشور باشند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1151306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =