وحیدی: مشکل آب شهرکرد در حال رفع‌شدن است

رئیس شورای امنیت کشور، با بیان اینکه مشکل آب در شهرکرد مطالبه مردم بوده است، گفت: در زمان حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی‌مانده هم به‌سرعت حل خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور، در خصوص مشکلات پیش‌آمده در زمینه تأمین آب شرب شهرکرد و تلاش‌های صورت‌گرفته برای حل‌وفصل این مشکل گفت: به هر حال پس از حوادث طبیعی اخیر که در سراسر کشور به‌وجود آمد، به‌خلاف همه تلاش‌های انجام‌شده، در مسیر انتقال آب شرب مردم هم مشکلاتی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: تیراندازی مرزی با طالبان حل شدنی است

وی افزود: ازاین‌رو، ناچار شدیم آبرسانی با تانکر برای اهالی محترم آن منطقه انجام شود و همزمان با به‌کارگیری ظرفیت‌های لازم، تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن سریع این مشکل، صورت گرفت.

وزیر کشور اضافه کرد: هم شخص استاندار و هم وزیر نیرو و معاونانشان به محل رفتند تا کار را دنبال کنند. در زمان حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی‌مانده هم به‌سرعت حل خواهد شد.

وحیدی با اشاره به سوءاستفاده ضدانقلاب و بدخواهان نسبت به این اتفاق اظهار داشت: آنها همیشه تلاش دارند هر موضوعی را به سمت و سوی ضدامنیتی ببرند اما هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مسئله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل به‌وجودآمده را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1151383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =