نحوه انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل، به منظور ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و گرامیداشت دانشجویانی که پایبندی به ارزش‌های والای دینی و انسانی در عرصه‌های یادشده سرآمد هستند، جشنواره دانشجویان نمونه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دستورالعمل انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه درخصوص هدایت تحصیلی هوشمندانه برای کاربردی کردن دانش، بروز خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و نقش‌آفرینی مؤثر و متعهدانه و در راستای اجرای راه‌کنش و اقدام کلان با موضوع تحول در فرهنگ سازمانی و اقدامات با موضوعات برگزاری رویدادها و جشنواره‌های ترویجی برای تشویق و تبلیغ کارآفرینی و فعالیت‌های دانش بنیان و شناسایی فعالیت‌ها و شخصیت‌ها با قابلیت الگوسازی در محیط دانشگاه و انجام اقدامات ترویجی مناسب تدوین و ابلاغ شده است.

مراسم گرامیداشت دانشجویان نمونه در سطح واحدهای دانشگاهی با حضور مسئولان و دانشگاهیان در تاریخ ۲۰ مهر هر سال برگزار می‌شود. 

همچنین زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی از ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه است و دانشجویان باید ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه، مدارک خود را به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تحویل دهند.

آیین‌نامه انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی که به تفسیر در اختیار واحدهای دانشگاه قرار گرفته، شامل مواردی از جمله تعاریف، کمیته‌های داوری و ارزیابی، انتخاب دانشجویان نمونه واحدهای دانشگاهی، بررسی پرونده و مستندات دانشجویان نمونه، شرایط شرکت‌کنندگان، نحوه محاسبه امتیازات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری، تقویم مراسم گرامیداشت و معرفی دانشجویان نمونه در سطح واحدها، زمان و نحوه ارسال مدارک دانشجویان نمونه برگزیده، جوایز و... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151449

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =