مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آبان ماه افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در آبان سالجاری افتتاح می‌شود، گفت: بدون تردید مدیریت جامع آزمایشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای این دانشگاه بوده و موجب پیشرفت و همگرایی به ویژه در حوزه تحقیقات برای دانشجویان می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با حضور علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

خوشدل در این نشست ضمن تبریک روز پزشک و با قدردانی از زحمات پزشکان به ویژه پزشکان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از تربیت و فارغ التحصیلی بیش از ۹۶۰۰ پزشک از زمان تأسیس در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: امیدوارم خروجی این دانشگاه پزشکانی حاذق، زبده، متعهد، اخلاق مدار و عالم باشد. 

وی با بیان اینکه مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در آبان  سالجاری افتتاح می‌شود، افزود: بدون تردید مدیریت جامع آزمایشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای این دانشگاه بوده و موجب پیشرفت و همگرایی به ویژه در حوزه تحقیقات برای دانشجویان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران درخصوص پایان‌نامه‌های حوزه پزشکی اظهار کرد: پایان‌نامه‌های پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به انتخاب درست و براساس آمایش سرزمین می‌توانند بسیار کاربردی و قابل پیاده سازی باشند.

وی با اشاره به تغییر جدی فرایند دفاع از پایان نامه‌ها در رشته‌های اصلی علوم پزشکی گفت: جلسات دفاع می‌تواند فرصتی برای ایجاد چالش جدی برای دانشجویان باشد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1151697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =