پیام تبریک معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز داروسازی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز داروسازی را به داروسازان، اعضای هیات علمی و دانشجویان این رشته تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز داروسازی را به داروسازان، اعضای هیات علمی و دانشجویان این رشته تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

پنجم شهریور، روز بزرگداشت دانشمند ایرانی، محمد بن زکریای رازی و روز داروساز را به جامعه داروسازان، اعضای هیات علمی و همچنین دانشجویان گرامی که داروسازان آینده کشور هستند؛ تبریک عرض می‌نمایم.
در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان بی شک داروساز یکی از اصلی ترین نقش ها را در جهت مرتفع کردن آلام بیماران ایفا می نماید. طی چند سال اخیر و با بروز پاندمی کووید-۱۹ و تحریم ها علیه ایران با تلاش داروسازان کشورمان شاهد تحولات چشمگیری در این عرصه بودیم که جای مباهات دارد.
در اینجا از تلاش های کلیه فناوران و فعالین عرصه دارو و فرآورده های طبیعی  که در رویداد عصر امید در قالب  هسته ها، ایده ها و محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه تولیدات و محصولات دارویی و درمانی خود پرداختند، به نوبه خود قدردانی می نمایم؛ امید است در این عرصه روز به روز شاهد پیشرفت در جهت اعتلای نظام سلامت کشورمان باشیم.

دکتر محسن نفر
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 1151703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =