پویش ملی «زائر اولی‌ها برای اربعین ۱۴۰۱» برگزار می‌شود

مدیر تجربیات تشکل‌های دانشجویی از برگزاری پویش ملی «زائر اولی‌ها برای اربعین ۱۴۰۱» خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی شکرچی مسئول سامانه کالک از برگزاری پویش ملی «زائر اولی‌ها برای اربعین ۱۴۰۱» خبر داد و گفت: این پویش تلاشی در جهت حمایت مالی از زوار کم برخوردار و زائر اولی عتبات عالیات در ایام اربعین است.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با پویش ملی «زائر اولی‌ها برای اربعین ۱۴۰۱»، رویداد ملی ثبت اولین نگاه برای به تصویر کشیدن زیبایی‌های این سفر معنوی از نگاه زائران نیز برگزار می‌شود. این رویداد شامل آثار پژوهشی، رسانه ای و هنری و ادبی است.

مسئول سامانه کالک ادامه داد: آثار پژوهشی زائرین اربعین حسینی در ۲ عنوان کلی «مقاله نویسی» با محوریت تمدن نوین اسلامی و «تجربه نگاری» است، گفت: همچنین آثار رسانه‌ای رویداد ملی ثبت اولین نگاه  شامل مستند، فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، عکاسی، عکس نوشت، پادکست و پوستر است. 

وی افزود: در بخش هنری و ادبی زائران می‌توانند در ۶ گروه شعر، دل نوشته، سفرنامه نویسی، خطاطی، نقاشی و طراحی گرافیک آثار خود را برای ما ارسال کنند.

شکرچی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به یکسان نبودن زمان سفر زائران در ایام اربعین حسینی، مهلت ارسال آثار زائران تا ۶ مهرماه در نظر گرفته شده است تا همه زائر اولی‌ها بتوانند در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =