ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایران خودرو در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکت‌های سایپا و ایرانخودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.

بیشتر بخوانید

جزئیات واگذاری باقیمانده سهام دولت در ایران‌خودرو و سایپا

او افزود: اولین گام در عملیاتی شدن اتحاد استراتژیک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش دو خودروساز ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایرانخودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایت‌مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد عرضه لوازم یدکی در نمایندگی‌های سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =