بدون باز کردن واتس‌اپ پیام بفرستید

آیا می‌دانستید که بدون باز کردن اپلیکیشن واتس‌اپ، می‌توانید در کسری از ثانیه، به هر مخاطبی که بخواهید، پیام ارسال کنید.

 به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، واتس‌اپ پرکاربردترین پیام‌رسان در سراسر جهان است که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. این پیام‌رسان هر روز به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدیدی عرضه می‌کند که مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. با این حال بسیاری از قابلیت‌هایی که در واتس‌اپ وجود دارند، از نظر کاربران پنهان مانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اسکرین‌شات گرفتن در واتس‌اپ غیرممکن خواهد شد

یکی از قابلیت‌ها، امکان ارسال پیام به هر مخاطبی که بخواهیم، بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن واتس‌اپ است. به این ترتیب کاربر بدون اتلاف وقت، فورا پیام ارسال می‌کند. در حالی که همه تصور می‌کنند برای ارسال پیام در واتس‌اپ باید اپلیکیشن را باز کنیم، اگر مخاطبی داریم که بیش از سایرین با وی پیام رد و بدل می‌کنیم، می‌توانیم میانبر چت او را به صفحه اصلی گوشی اضافه کنیم. برای این منظور به چت مخاطب مورد نظر رفته و علامت سه نقطه در گوشه راست بالای صفحه را می‌زنیم تا چت باکس باز شود و با یک کلیک، گزینه افزودن میانبر چت به صفحه هوم اسکرین را انتخاب می‌کنیم.

بر اساس گزارش وب سایت گیر رایس، پس از افزودن شدن چت باکس مخاطب در هوم اسکرین گوشی، می‌توان بدون نیاز به گشودن واتس‌اپ، به مخاطب مورد نظرمان پیام ارسال کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1152953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =